Gjest rengjøringshjelpen Skrevet 19. desember 2004 #1 Del Skrevet 19. desember 2004 Jeg er ganske ny som rengjøringshjelp på et kontor med mange ansatte. Toalettene ser ofte lite delikate ut, og jeg lurer på hvilket middel som er godt egnet til å holde det rent. Jeg har brukt noe som heter Sactif våtrom, men det er ikke desinfiserende. Ønsker midler med en slik effekt, hvilke valg har jeg da? Funker klorin greit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chihiro Skrevet 20. desember 2004 #2 Del Skrevet 20. desember 2004 Klorin er effektivt, men ikke særlig miljøvennlig. Et bedre alternativ er Domestos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. desember 2004 #3 Del Skrevet 20. desember 2004 har de ikke vaskemidler tilgjengelig der da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. desember 2004 #4 Del Skrevet 20. desember 2004 Dette reagerer jeg litt på - får dere ikke opplæring? Man bruker gjerne andre vaskemidler "profft" enn til husholdning, har jeg inntrykk av, dessverre har jeg liten greie på dette. Ellers har jeg hørt at man ikke skal bruke så mye desinfiserende vaskemidler, og det kan godt hende klorin og slikt ikke er aktuelt å bruke pga miljøhensyn..? Ellers er jeg ganske sikker på at vaskehjelpen der jeg bodde tidligere brukte klorin og salmiakk (ikke blandet, altså) litt om hverandre, men hun var ganske gammeldags (og veldig flink). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. desember 2004 #5 Del Skrevet 20. desember 2004 Hva med Sprint i skumform? Huker jeg fikk beskjed om å bruke den da jeg vasket. Sinnsykt effektiv i alle fall.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pbrina uinnlogga Skrevet 20. desember 2004 #6 Del Skrevet 20. desember 2004 Ring Lilleborg forbrukerservice, de som leverer masse ulike vaskemidler, blant annet Klorin og Jif. på 800 33 444. Jeg har en "vaskehefte" fra dem som er utrolig nyttig(for en amatørvasker som meg). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. desember 2004 #7 Del Skrevet 20. desember 2004 Lilleborg er intr. i å selge sine produkter. De anbefaler grønnsåpe til parkett også, men det er det ingen av produsentene av parkett som anbefaler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. desember 2004 #8 Del Skrevet 20. desember 2004 Der jeg vasker bruker vi klorin på toalettene. (Fikk beskjed om å bruke det under opplæring) I tidligere vaskejobber har jeg også brukt klorin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå