AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #1 Skrevet 12. april 2017 Jeg har avtalt å gå på en date i morgen. Jeg har avtalt flere ganger før med samme fyren, men fått "kalde føtter" og trukket meg. Vet det er dumt. Men jeg har hatt lyst, men jeg har vært i litt stressede situasjoner. I morgen så avtalte vi en date. Men nå begynner jeg igjen. Jeg føler at han er for intens. Måtte til og med blokkere han på telefonen fordi han ringer meg uten å spørre, og ringer meg til alle tider. Når jeg sier at jeg er på jobb, når jeg sier at jeg er sammen med familien osv. Hvorfor skal jeg prate med en date som jeg ikke har møtt til alle tider. I tillegg er han for ivrig på meldinger. Har jeg ikke svart på en stund så hagler det inn meldinger. Jeg blir rett og slemt skremt av intensiteten hans. Og lurer på hvordan han er i virkeligheten. Hva mener dere? Er det bra med høy intensitet før en har møtt hveandre? Hva ville dere gjort i den situasjonen? Gitt han en sjanse? Anonymkode: 7d9b5...93c 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #2 Skrevet 12. april 2017 Dopp det. Intense folk er en plage uansett. Anonymkode: 51018...dbd 9
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #4 Skrevet 12. april 2017 Høres ut som en jeg var på date med en gang (Heter han noe på W?). Hadde drukket en kaffe sammen, og han han var så intens etterpå at han skremte meg bort. Sa at jeg ikke ville møte han mer, siden han maste så skrekkelig. Da ble han dritsur, og enda mer gæærn, og jeg måtte blokkere han ute overalt. Trekk deg unna Anonymkode: 19f92...0a9
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #6 Skrevet 12. april 2017 Jeg tror jeg lar vær. Jeg orker ikke den intensiteten. Selv om jeg har avlyst mange dater med han før, så får han bare tåle at jeg trekker meg. Slik er livet. Man må få trekke seg når som helst. Jeg ønsket å se om det var noe, men nei jeg synes at intensiteten blir for ekstrem. Anonymkode: 7d9b5...93c 6
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #7 Skrevet 12. april 2017 La det være! Jeg datet en slik og følte meg kvalt! Ringte meg 30 min etter han var kommet hjem osv.....jeg tenker at sånne mennesker er også veldig sjalu Anonymkode: 16b63...87b 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #8 Skrevet 12. april 2017 Løp!! Ikke se deg tilbake. Anonymkode: 7e976...514 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #9 Skrevet 12. april 2017 Sjelden det der blir noe bedre, dropp ham. Anonymkode: b7b79...8fe 1
Gjest Sugemerke Skrevet 12. april 2017 #11 Skrevet 12. april 2017 Nei, det hadde jeg droppet. Om han er slik før en date, hvordan er han da etter?
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #12 Skrevet 12. april 2017 55 minutter siden, Sugemerke skrev: Nei, det hadde jeg droppet. Om han er slik før en date, hvordan er han da etter? Jeg har opplevd dater hvor han har vært pågående før daten. Men stille etter. Men uansett : dårlig tegn. Han har aldri møtt meg før så det er ganske teit å være pågående med å ringe på den frekke måten. Anonymkode: 7d9b5...93c 1
JackIost Skrevet 12. april 2017 #13 Skrevet 12. april 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som en jeg var på date med en gang (Heter han noe på W?). Hadde drukket en kaffe sammen, og han han var så intens etterpå at han skremte meg bort. Sa at jeg ikke ville møte han mer, siden han maste så skrekkelig. Da ble han dritsur, og enda mer gæærn, og jeg måtte blokkere han ute overalt. Trekk deg unna Anonymkode: 19f92...0a9 Tror det finnes mer enn kun en desperat og intens fyr her i landet, situasjonen TS beskriver leser vi om her på forumet støtt og stadig Til saken: dette høres ikke bra ut! Kan bli plagsomt etter hvert 1
Kvinne87Rogaland Skrevet 12. april 2017 #14 Skrevet 12. april 2017 "Hei. Jeg har merket at vi er veldig forskjellig, spesielt når det gjelder kontaktbehov. Vi passer nok ikke så godt sammen, så jeg må desverre avlyse avtalen vår i morgen. Ønsker deg lykke til videre." 4
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #15 Skrevet 12. april 2017 Vet du, sik jeg ser det, så kan det hende at han er sånn fordi du har trukket deg så mange ganger, og han tror at han må jobbe hardt for å få deg til å ikke trekke seg igjen. Dersom du velger å trekke deg, så bør du kanskje opplyse om hvorfor, slik at han kan lære av situasjonen til videre, men gjør det på en ordentlig måte, slik at han ikke mister helt motet og ender opp med å behandle damer som dritt (som veldig mange andre allerede gjør). Anonymkode: 536e3...378 1
lillsunshine Skrevet 12. april 2017 #17 Skrevet 12. april 2017 (endret) Hadde vært spikeren i kista for min del. Har det vært sånn hele veien? At du har avlyst flere ganger tidligere tyder vel også på at du egentlig ikke er så interesssert i å møte han, så det er like greitt å bare droppe det, tror ikke det blir bedre. Men, avlyser du nå så må du ikke avtale flere treff. Selv om han er intens så er det ikke greitt å avlyse så mange ganger på en date for så å avtale nytt. Endret 12. april 2017 av lillsunshine 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå