Er_greit_å_vite Skrevet 12. april 2017 #1 Skrevet 12. april 2017 Vurderer sterkt å teste ut Microblading. Noen som har erfaringer? -Anbefales det eller ikke? Hvorfor? -Er det veldig vondt? -Trengs det mye og påfyll? -Er det vanskelig å ''ta vare på''? -Pris og sted? (noen som er veldig flinke?)
neon_sun Skrevet 13. april 2017 #2 Skrevet 13. april 2017 Har du noe bryn, vil jeg ikke anbefale det. Har du ingenting derimot, ville jeg gjort det. Har både tatovert og microblada. Microbladingen sitter definitivt best og ser mest naturlig ut, men hos meg ble den desverre ujevn og feil form. Vær kritisk til hvem du går til, det er mange useriøse, lite flinke personer som driver med det (iallefall i bergen og omegn). For min del var det btw grisevondt, slet med å klare å komme meg gjennom behandlingene og jeg er ikke ukjent for tatoveringen, har 4 svære på kroppen.
Rosenrød Skrevet 13. april 2017 #3 Skrevet 13. april 2017 Jeg gjorde det i Sandnes og det er knallfint! Kommer til å fylle på igjen til sommeren, har ikke angret en dag. Hun som gjorde det på meg er spesialist på bryn og kjempeflink, kan virkelig anbefale henne. Men vondt var det, ingen tvil om det!
Stellia Skrevet 20. april 2017 #4 Skrevet 20. april 2017 På 13.4.2017 den 10.19, Rosenrød skrev: Jeg gjorde det i Sandnes og det er knallfint! Kommer til å fylle på igjen til sommeren, har ikke angret en dag. Hun som gjorde det på meg er spesialist på bryn og kjempeflink, kan virkelig anbefale henne. Men vondt var det, ingen tvil om det! Hvor gjorde du det i Sandnes?
Siri_H Skrevet 20. april 2017 #6 Skrevet 20. april 2017 På 13.04.2017 den 10.19, Rosenrød skrev: Jeg gjorde det i Sandnes og det er knallfint! Kommer til å fylle på igjen til sommeren, har ikke angret en dag. Hun som gjorde det på meg er spesialist på bryn og kjempeflink, kan virkelig anbefale henne. Men vondt var det, ingen tvil om det! Kan du legge ut bilde? (Bare av brynene altså, hvis det er mulig). Bor selv i Sandnes og vurderer øyenbryn. Men tør ikke så lenge jeg ikke har sett resultater hos noen ekte kunder før. 1
Rosenrød Skrevet 20. april 2017 #7 Skrevet 20. april 2017 Sjekk instagrammen til browsbyhanne, der legger hun ut både før- og etterbilder😊 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå