AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #1 Skrevet 12. april 2017 Hei. 21 åring her. Noen her som kan komme med tips til hint og tegn man kan gi til jenter for å vise interesse (flørting osv). Uten at det blir overdrevet og kleint, men samtidig som funker da. Takker på forhånd ✌ Anonymkode: cd064...4c8
Teethgrinding Skrevet 12. april 2017 #2 Skrevet 12. april 2017 - lange blikk (men ikke for lange) - kroppskontakt (ta hånden hennes opp en trapp, led henne gjennom døren med en forsiktig hånd på ryggen, la henne få holde armen din hvis det sømmer seg, etc) - smil (det er det beste tipset noen kan gi deg)
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #3 Skrevet 12. april 2017 Uriner på henne for å vise at du er alfa. Anonymkode: 50988...f54 6
Teethgrinding Skrevet 12. april 2017 #4 Skrevet 12. april 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uriner på henne for å vise at du er alfa. Anonymkode: 50988...f54 Har også hørt visstnok relativt seriøse teorier om at litt primal armhulesvette, duggfrisk og innbydende, kan gjøre susen. Stå med stri hulepels i vinden mens du lener deg mot dørkarmen og waft that alfa mot hunndyrene. Da er du macho.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #5 Skrevet 12. april 2017 Jenter lukter usikkerheten din og mister interesse deretter. Du må fikse problemet istedet for å dekke over det. Anonymkode: a05ca...591
Sykkelkopp Skrevet 12. april 2017 #6 Skrevet 12. april 2017 Løft opp siden av skjorten din og ta på deg selv på en sexy måte. mens du ser intenst på jenta og blinker
Gjest impressa Skrevet 12. april 2017 #7 Skrevet 12. april 2017 (endret) Finnes ingen magiske tegn der du får vist interesse uten å risikere noe. Du må ta en sjanse, det må være åpenbart. Vis med ord og øyne at du er interessert, men ikke tigg eller krev noe tilbake. ...for å funke på meg da Endret 12. april 2017 av impressa
Gjest Minesveiper Skrevet 12. april 2017 #8 Skrevet 12. april 2017 (endret) Kan du si noe om konteksten ts? Er det en dame du liker på jobben, i vennegjengen eller skolen? Endret 12. april 2017 av Minesveiper
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #9 Skrevet 12. april 2017 Lurer og på i hvilken situasjon dette er? Jeg har blitt sjekket opp på bussholdeplassen 3 ganger, dette har gjerne vært på kvelden, da bussen ikke går så ofte. Mannen har da gjerne sett på meg, og smilt noen ganger først, og jeg har gitt positiv respons tilbake, så har de startet å prate med meg. 2 av de datet jeg en stund. Jeg liker at menn, sjekker meg opp. Men det kommer an på situasjonen. Jeg har og store pupper, og badet på stranda, og en mann kommer ut i vannet, og starter å prate med meg, men han klarer overhodet ikke å ta blikket fra puppene mine. Han ble avvist. Syntes det var bare ekkelt. Noen ganger går jeg alene på cafe, og da er det bare koselig, hvis en mann hadde kommet å spurt om å få sitte sammen med meg. Og hadde vi hatt en bra samtale, så hadde du fått nummeret mitt. Men sitter noen der med pc, og skolebøker, så har de nok ikke like mye lyst på selskap. Jeg sitter gjerne med en vanlig bok, men vil heller skravle. Er det noen på jobb, eller studie, er det nok lurt å gå mer sakte fram, og se an responsen du får tilbake. Anonymkode: 88ba5...8df 1
Gjest Athleisure Skrevet 12. april 2017 #10 Skrevet 12. april 2017 - Følg etter den aktuelle kandidaten for å finne ut hvor han eller hun bor - Gå i stram bukse for å fremheve varene. Den aktuelle kandidaten vil føle seg fristet og klarer ikke å mostå - Gi vedkommende et kyss på munnen når han eller hun minst forventer det
Gardermobanen Skrevet 12. april 2017 #11 Skrevet 12. april 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Uten at det blir overdrevet og kleint, Anonymkode: cd064...4c8 Bruk de sosiale antennene dine og følg med på responsen du får fra jenta.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #12 Skrevet 12. april 2017 Hvis samtalen allerede går bra: lat som om du mister telefonen din og spør om å bruke hennes telefon for å ringe til den. Vips, så har du fått nummeret hennes Anonymkode: d578e...b5e
Miklo Velka Skrevet 12. april 2017 #13 Skrevet 12. april 2017 1 time siden, Gardermobanen skrev: Bruk de sosiale antennene dine og følg med på responsen du får fra jenta. Hva om antennene er ødelagte, eller stjålet/mistet?
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #14 Skrevet 12. april 2017 20 timer siden, Arcturus skrev: - lange blikk (men ikke for lange) - kroppskontakt (ta hånden hennes opp en trapp, led henne gjennom døren med en forsiktig hånd på ryggen, la henne få holde armen din hvis det sømmer seg, etc) - smil (det er det beste tipset noen kan gi deg) Ville ikke tatt på henne (hånd på ryggen, opp en trapp osv) uten at du har fått et større hint om at hun er interessert tilbake! Det kan definitivt skremme henne. Smil er bra da. Anonymkode: 784e0...910
Teethgrinding Skrevet 12. april 2017 #15 Skrevet 12. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ville ikke tatt på henne (hånd på ryggen, opp en trapp osv) uten at du har fått et større hint om at hun er interessert tilbake! Det kan definitivt skremme henne. Smil er bra da. Anonymkode: 784e0...910 Det er forsåvidt et ganske godt poeng. Jeg så vel for meg en typisk date-situasjon, men det skrev vel ikke ts noe om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå