AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #1 Del Skrevet 11. april 2017 Jeg har fått med meg at det er in å bruke shipname på personer man ønsker å spleise. For å være helt ærlug har jeg sett det på skam. jeg lagde et shipname til datteren min og en kamerat jeg tror hun har et godt øye til. Hun ble bare helt oppgitt og orket ikke å prate med meg. Er det ikke in lenger? Ser at det brukes på skam fortsatt. For eksempel Evak (3 Anonymkode: 65641...620 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnuskeLuska Skrevet 11. april 2017 #2 Del Skrevet 11. april 2017 Det er noe sladderpressen driver med for å skape blest om et eksisterende par for å tjene (mer) penger. Ikke noe man bruker på barna sine og hans/hennes venner. Skjønner godt at hun ikke vil snakke med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helloAdele Skrevet 11. april 2017 #3 Del Skrevet 11. april 2017 Tror nok bare du er litt for gammel til å lage shippenavn Type: voksne kan ikke si yolo og word. Jeg hadde også blitt ganske satt ut om mamma hadde laget et shippenavn til meg og noen jeg likte. Det er sånne ting du snakker med venner om. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå