AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #1 Skrevet 11. april 2017 Hvordan fortalte dere foreldre og svigerforeldre det? Søsken med familie? Hvor mye delte dere? Hvordan reagerte de? Gruer meg så fælt til dette.... Anonymkode: 0245e...c4b
Kwami Skrevet 11. april 2017 #2 Skrevet 11. april 2017 Jeg har ikke vært i denne situasjonen, men om jeg hadde vært det, så hadde jeg kun fortalt det til mamma. Jeg hadde fortalt henne det jeg hadde følt behov for å fortelle, og så bedt henne om å fortelle det (jeg ønsker at øvrig familie skal vite) til søsknene mine og besteforeldre osv. Hadde ikke orket å fortelle det selv, og hadde ikke orket å ha en samtale om det med noen andre enn mamma. 4
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #3 Skrevet 13. april 2017 Takk for svar, Kwami Vil gjerne høre fra flere med erfaringer. Anonymkode: 0245e...c4b
AnonymBruker Skrevet 14. april 2017 #4 Skrevet 14. april 2017 På 12.4.2017 den 0.36, AnonymBruker skrev: Hvordan fortalte dere foreldre og svigerforeldre det? Søsken med familie? Hvor mye delte dere? Hvordan reagerte de? Gruer meg så fælt til dette.... Anonymkode: 0245e...c4b Gjorde som Ari Mikael og Martha Louise samt Lotto-Marit: annonserte i Facebook "er venner og vil fortsette det gode foreldreskapet et og blir i stedet nesten naboer". Anonymkode: ac65c...963
AnonymBruker Skrevet 15. april 2017 #5 Skrevet 15. april 2017 Da vi skulle skilles, så sa min "mann" det til sine foreldre og bror. Mine foreldre var døde. Resten av slekta fant det ut etter hvert. Det er i utgangspunktet en sak mellom to voksne og eventuellt deres barn. Anonymkode: 96290...314
AnonymBruker Skrevet 15. april 2017 #6 Skrevet 15. april 2017 Jeg fortalte det til mine foreldre selv, og gav dem klarsignal til å spre beskjeden til øvrig familie. De tok det meget pent og var nok lettet på mine vegner. Anonymkode: 80d30...6f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå