Gå til innhold

Lese slettede meldinger på samsung

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sikker på at kjæresten min er utro, han har sendt flere meldinger til ei han jobber sammen med, som vi har pratet om kjempe mye. Å nå ser jeg at han har slettet ca 20 meldinger, Er det mulig å få se de igjen? Når man sletter meldingene, å går inn på anrop, ser man starten bare av meldingene. Er det mulig å få sett hele? 

Anonymkode: 7c10b...deb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke bare avslutte det hele og si at du ikke stoler på han? Situasjonen skal jo uansett ikke i retten, så du trenger ikke bevis. Om du er sikker så går du bare.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er sikker på at kjæresten min er utro, han har sendt flere meldinger til ei han jobber sammen med, som vi har pratet om kjempe mye. Å nå ser jeg at han har slettet ca 20 meldinger, Er det mulig å få se de igjen? Når man sletter meldingene, å går inn på anrop, ser man starten bare av meldingene. Er det mulig å få sett hele? 

Stakkars deg, sender deg en klem ❤️

Anonymkode: cf4e4...e4d

• Liker 2
Skrevet

Om du er sikker på at han har vært utro, så kan du jo bare gjøre det enkelt og greit, være den voksne parten og bare pakke tingene dine, og gå. For du vil vel ikke kaste bort tiden din og være sammen med en du er overbevist om er utro? 

AnonymBruker
Skrevet

Men jeg vil jo uansett ha bevis!  Så jeg regner med at det ikke er mulig da? 

Skrevet

dr.fone toolkit skal hente gammle slettede meldinger fra samsung 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, brownbrown skrev:

dr.fone toolkit skal hente gammle slettede meldinger fra samsung 

Hva er dette? 

Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg vil jo uansett ha bevis!  Så jeg regner med at det ikke er mulig da? 

Hva skal du med det, annet enn å lage drama?

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en som hater å ha mld på mobiler. Jeg sletter nesten alle etter ett par dager. 

Mld blir liggende på mobil, ikke på simkort. Om man skulle bytte mobil, blir de meldingene værende og med til neste som bruker.

Om du vil ha bevis, får du bare spørre ham rett ut. Si at du tror han er utro. Du kan IKKE snoke på hans mobil. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...