Gå til innhold

Tinder møte - jente 18 mann 32

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg er en jente på 18, og skal møte en mann på 32 hjemme hos meg. Ønsker i utgangspunktet å komme over eksen med å finne en ny. Vi bor et godt stykke unna hverandre. Tror dere at han bare er ute etter sex? 

Anonymkode: b3494...edf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er tinder, og han er 14 år eldre enn deg, og du er 18. Så ja. Det er 99,9% sjanse for at det bare er sex. 

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke at han kommer til å vise deg fram til foreldrene sine for å si det sånn.

Anonymkode: dfe8c...b45

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, for en ekkel taper 32 åringen er. KUTT all kontakt 

Anonymkode: 75940...b11

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er han taperen og ikke ts?

Anonymkode: ae6a4...2ab

• Liker 8
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror dere at han bare er ute etter sex? 

Ja

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Å, herregud 😩 Selvfølgelig er han bare ute etter sex. Please avlys, han høres ut som en taper.  Du finner lett en bedre som er jevnaldrende. 

Anonymkode: 7f792...34f

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Bare det at en 32-åring mener det er greit han han går etter en ung jente på 18 bær få varsellampene til å lyse. 

Ikke la deg lure og utnytte. Du er i en sårbar periode akkurat nå og predatorer vet nøyaktig hvordan de skal utnytte det. 

Anonymkode: 43945...144

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg er en jente på 18, og skal møte en mann på 32 hjemme hos meg. Ønsker i utgangspunktet å komme over eksen med å finne en ny. Vi bor et godt stykke unna hverandre. Tror dere at han bare er ute etter sex? 

Ikke inviter en ukjent mann hjem til deg. Er du ikke redd for å bli voldtatt? Møt han på et offentlig sted. Våkn opp!

Anonymkode: fddc2...0ff

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

:hakeslepp: Ta du tørr !!!!

Anonymkode: 80f9b...42a

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er han taperen og ikke ts?

Anonymkode: ae6a4...2ab

Seriøst? Han er en voksen mann, hun er ung og naiv. Det er like pinlig som voksne mennesker som henger med russen. 

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

:raven:

Anonymkode: 9f0f3...1f9

• Liker 1
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Seriøst? Han er en voksen mann, hun er ung og naiv. Det er like pinlig som voksne mennesker som henger med russen. 

Når man en alder hvor man er for god til å henge med de yngre enn seg selv? Fordi man er smartere og har mer livserfaring? Hva med de tredveåringer som er mer intelligente enn enhver potensiell kjæreste. I hvilken som helst alder man finner, må de holde seg unna alle?

Det her er idiotisk. Skal man ha en dyp logisk samtale snakker man med en av sine mannlige venner. Skal man ha det gøy finner man en attraktiv følelsesladet livsglad jente. Det finner man forøvrig blant eldre og. Men etterhvert blir det sjeldnere og sjeldnere

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor vil du bruke en annen person for å komme over x-en din (ren utnyttelse)? 

Som de andre sier: Møt han på et offentlig sted første gang og slå følge med en du er trygg på hjem. Du kan aldri vite hva slags intensjoner han har.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Når man en alder hvor man er for god til å henge med de yngre enn seg selv? Fordi man er smartere og har mer livserfaring? Hva med de tredveåringer som er mer intelligente enn enhver potensiell kjæreste. I hvilken som helst alder man finner, må de holde seg unna alle?

Det her er idiotisk. Skal man ha en dyp logisk samtale snakker man med en av sine mannlige venner. Skal man ha det gøy finner man en attraktiv følelsesladet livsglad jente. Det finner man forøvrig blant eldre og. Men etterhvert blir det sjeldnere og sjeldnere

Ja, pretty much. Men du kan godt prøve å fortsette å overtale deg selv, men det er skampinlig at en 32 åring vil pule på en 18-åring. Jeg sier dette som en ung jente selv. 

• Liker 7
Gjest Axl Rose
Skrevet

Det kan du ikke vite før du har møtt han. Ingen kan vite på forhånd hvordan en person er. Er da bare bra å finne ut tidlig om noen kun er ute etter sex. Samma faen hvor stor aldersforskjell det er. Vil alltid finnes de som kun er ute etter en ting UANSETT ALDER!

AnonymBruker
Skrevet

Er nok sex han ønsker. Jeg datet en og annen 30-33 åring da jeg var 18, først nå som jeg nærmer meg 30 selv stusser jeg litt over disse mennene :P 

Anonymkode: 3520f...f3b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Igjen, siden folk liker å avspore her - MØT HAN PÅ ET OFFENTLIG STED. Aldri inviter en ukjent hjem til deg helt alene.

Anonymkode: fddc2...0ff

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er han ekkel taper? Det er da hun som skal møte en som nesten kunne vært faren hennes

• Liker 1
Skrevet

Ts. Jeg kan bare si deg med engang. 

En 32 åring har INGEN interesse av 18 årige småjenter uten om sex. Thats it. Han er i en helt annen periode av livet enn deg og ser på deg som en spermcontainer hvor han kan tømme seg

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...