AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #1 Skrevet 11. april 2017 Jeg blir snart 30, og har alltid hatt lyst på tatto I nakken. En eller flere små poteavtrykk. Ikke stort og prangende. Jeg har en veldig rocka stil og kort hår I en veldig røff stil. Er ikke harry. Vil det se helt jævlig ut hvis jeg får meg tatto I nakken? Anonymkode: 524be...c03
Salka Skrevet 11. april 2017 #2 Skrevet 11. april 2017 (endret) Jeg syns potetatovering er kjempesøtt, men ville heller tatovert skulderen/overarmen enn nakken. Kan sikkert bli kult i nakken og da, men skulle jeg tatovert meg ville jeg tatt skulderen/overarmen. Endret 11. april 2017 av Salka 3
Gjest +LillePersille+ Skrevet 11. april 2017 #3 Skrevet 11. april 2017 Jeg synes ikke potetattiser er noe fint men hver sin smak.
herzeleid Skrevet 12. april 2017 #4 Skrevet 12. april 2017 Ja det er ganske harry. Var jeg deg vill jeg hoppet over tatovering i det hele tatt med mindre du virkelig finner noe som er ekstremt spesielt og betydningsfullt for deg. Tatoveringer er en av de mest idiotiske trendene vi har sett på lenge, og jeg tenker det sier mye om mennesker når de tar en avgjørelse rundt hvordan de skal se ut resten av livet basert på hva som er inn, og de føler er kult akkurat der og da. Du ville ikke forpliktet deg til å gå med slengbukser og platåsko for resten av livet bare fordi du likte det der og da, ikke ødelegg huden din på samme grunnlag. 4
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #5 Skrevet 12. april 2017 Kattepoter er ikke rocka en eneste plass, tvert i mot egentlig. Potettatovering jeg aldri hørt om. Anonymkode: 42976...9cf 4
Ewe Skrevet 12. april 2017 #6 Skrevet 12. april 2017 Syns det er harry å kalle tatovering "tattoo". 6
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #7 Skrevet 12. april 2017 1 time siden, Ewe skrev: Syns det er harry å kalle tatovering "tattoo". Vel det er lett å skrive, så da er jeg vel harry for å ta en snarvei. Takk for et veldig veldig meningsfylt innlegg I debatten! Eneste @Salka som bidrar på en skikkelig måte. Resten kommer jo bare med pisspreik. Anonymkode: 524be...c03 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #8 Skrevet 12. april 2017 Personlig synes jeg potetattoveringer er veldig harry, men dette er jo rent smak og behag. Hvis du har tenkt på den tattoveringen en god stund og fortsatt har lyst, så kjør på Anonymkode: e09e9...9e4 1
herzeleid Skrevet 12. april 2017 #9 Skrevet 12. april 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel det er lett å skrive, så da er jeg vel harry for å ta en snarvei. Takk for et veldig veldig meningsfylt innlegg I debatten! Eneste @Salka som bidrar på en skikkelig måte. Resten kommer jo bare med pisspreik. Anonymkode: 524be...c03 Jeg tror du forveksler 'bidrag' med å snakke deg etter munnen. 6
Gjest GulSol Skrevet 12. april 2017 #10 Skrevet 12. april 2017 Enig med de som sier potetatoveringer er harry.
Salka Skrevet 12. april 2017 #11 Skrevet 12. april 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis jeg feks tok den øverste litt lenge ned og til siden, bak skulderen og så hatt poteavtrykk opp til katten så det ser ut som en liten sti der den har gått, hadde det vært noe? For meg symboliserer dette noe veldig viktig for meg, jeg er så utrolig glad i dyr og har hatt mange selv. Kunne ikke leve uten de. Katt er og favorittdyret mitt. Har hatt lyst på noe slik siden jeg var 16 år. Anonymkode: 524be...c03 Det tror jeg hadde blitt kjempefint. Da har du samtidig noe litt annerledes som ikke så mange andre har. Helt enig, katter er fantastiske dyr og jeg har en fin, liten flokk. Skulle jeg hatt tatovering skulle det vært kattepoter. Ikke bry deg om de som sier at tatoveringer er harry, idiotisk trend og blablabla. Du er jo voksen nå og har tenkt på det nesten halve livet siden du har ønsket deg det siden du var 16. Så jeg syns du skal kjøre på som en 30-års-gave til deg selv.
Bambidilla Skrevet 12. april 2017 #12 Skrevet 12. april 2017 Personlig synes jeg at tattiser generelt er harry. Men for all del...din kropp, så gjør det du føler for. Det er tross alt du som skal leve med valget og ikke vi andre. Ja, jeg skrev TATTISER. Og hvis det gjør meg harry så kan jeg leve med det. 1
Salka Skrevet 12. april 2017 #13 Skrevet 12. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kattepoter er ikke rocka en eneste plass, tvert i mot egentlig. Potettatovering jeg aldri hørt om. Anonymkode: 42976...9cf Potettatovering har ikke jeg heller hørt om, men ønsker du noe unikt og elsker poteter er det sikkert kult! TS spurte ikke deg hva som var rocka og ikke. Dessuten er det viktig at tatoveringen betyr noe om man først skal ha. 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #14 Skrevet 12. april 2017 Ja, det er harry. Anonymkode: 31541...5d9 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #15 Skrevet 12. april 2017 Så lenge det ikke er en pote på hvert bryst, kan det være ganske fint😊 Må ikke være typisk kattepoter, som alle andre har, lag ditt eget særpreg på det👍🏻 Anonymkode: ec1c3...85a
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #17 Skrevet 12. april 2017 5 timer siden, herzeleid skrev: Ja det er ganske harry. Var jeg deg vill jeg hoppet over tatovering i det hele tatt med mindre du virkelig finner noe som er ekstremt spesielt og betydningsfullt for deg. Tatoveringer er en av de mest idiotiske trendene vi har sett på lenge, og jeg tenker det sier mye om mennesker når de tar en avgjørelse rundt hvordan de skal se ut resten av livet basert på hva som er inn, og de føler er kult akkurat der og da. Du ville ikke forpliktet deg til å gå med slengbukser og platåsko for resten av livet bare fordi du likte det der og da, ikke ødelegg huden din på samme grunnlag. Tatoveringer har vært en trend siden tidlig i steinalderen, så det har vi sett kjempelenge! Anonymkode: f3f4e...067 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #18 Skrevet 12. april 2017 Harry ja. Ligg unna om du ikke er det, for du blir det med poter i nakken. Anonymkode: 9efec...da1
Gjest Axl Rose Skrevet 12. april 2017 #19 Skrevet 12. april 2017 Nei tatoveringer er ikke harry! Kjør på! Bare ikke tatover hele armene og nærmest hele kroppen. Da blir det harry! To-tre små tatoveringer er ikke harry.
herzeleid Skrevet 12. april 2017 #20 Skrevet 12. april 2017 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tatoveringer har vært en trend siden tidlig i steinalderen, så det har vi sett kjempelenge! Anonymkode: f3f4e...067 Det har vært noe noen få hadde. Først de siste tiårene har det blitt en slik ekstremt vanlig trend i Norge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå