Lilletrollet Skrevet 19. desember 2004 #1 Del Skrevet 19. desember 2004 å bli gravid! Med nesespray og sprøyter skal januar bli MIN måned! Det er slik jeg har bestemt det! Nyttårs aften starter jeg mitt nye liv. Jeg skal begynne med nesespray. 4 ganger daglig skal den taes,så skal jeg starte med sprøyte den 14 januar. Og de skal jeg gå på i 5 dager! Så er det opptil legen og Riksen å gi meg noe mere konkret å forholde meg til,og det skjer den 18 januar. Da skal jeg inn å ta blodprøver og UL. Noe mere vet jeg ikke enda,jeg bare vet at jeg SKAL bli gravid i Januar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Robban43 Skrevet 19. desember 2004 #2 Del Skrevet 19. desember 2004 Ja stakkar hvis nesespray er det som skal til så må jeg si at den mannlige delen av norge ikke har noe å glede seg til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 19. desember 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 19. desember 2004 Ja stakkar hvis nesespray er det som skal til så må jeg si at den mannlige delen av norge ikke har noe å glede seg til Har du sett hvilket emne du skriver under??? Vi er igang med prøverørs forsøk altså..... Behold ironien for deg selv du.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 19. desember 2004 #4 Del Skrevet 19. desember 2004 Har du sett hvilket emne du skriver under??? Vi er igang med prøverørs forsøk altså..... Behold ironien for deg selv du.... Helt enig med Lilletrollet... Hva er poenget? Skal det være morsomt? ... Tror heller jeg bruker tråden til å glede meg over den gode nyheten til Lilletrollet og Trollmannen jeg! Det skal bli baby av dette! Jej!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 19. desember 2004 #5 Del Skrevet 19. desember 2004 Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 20. desember 2004 #6 Del Skrevet 20. desember 2004 Lykke til Lilletrollet! Håper vi går inn i et fruktbart år nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 20. desember 2004 #7 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg gleder meg til å høre om det positive resultatet i januar!! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 20. desember 2004 #8 Del Skrevet 20. desember 2004 LYKKE TIL LILLETROLLET !!! Vi satser alle på at 2005 blir et fruktbart år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GadgetGirl Skrevet 20. desember 2004 #9 Del Skrevet 20. desember 2004 Ja stakkar hvis nesespray er det som skal til så må jeg si at den mannlige delen av norge ikke har noe å glede seg til Hi hi, jeg lo i alle fall godt av den kommentaren, helt klart at han har kommet i feil forum. Måtte hell og lykke følge dere! Det blir spennende å følge med videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. desember 2004 #10 Del Skrevet 22. desember 2004 Ønsker dere lykke til, viktig å være optimist, men det er også viktig å vite at det KAN hende at det ikke går denne gangen. Jeg syns bare at det er viktig å være forberedt. (Min søster var akkurat gjennom det samme, og det lyktes ikke, og hun falt i dyp depresjon, fordi hun ikke var forberedt på at det kan hende at de ikke lykkes.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 22. desember 2004 #11 Del Skrevet 22. desember 2004 Masse lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 22. desember 2004 #12 Del Skrevet 22. desember 2004 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå