Gå til innhold

Planen for januar er.....

Lilletrollet

Anbefalte innlegg

å bli gravid! :hoppe: Med nesespray og sprøyter skal januar bli MIN måned! Det er slik jeg har bestemt det! Nyttårs aften starter jeg mitt nye liv. Jeg skal begynne med nesespray. 4 ganger daglig skal den taes,så skal jeg starte med sprøyte den 14 januar. Og de skal jeg gå på i 5 dager! Så er det opptil legen og Riksen å gi meg noe mere konkret å forholde meg til,og det skjer den 18 januar. Da skal jeg inn å ta blodprøver og UL.

Noe mere vet jeg ikke enda,jeg bare vet at jeg SKAL bli gravid i Januar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja stakkar hvis nesespray er det som skal til så må jeg si at den mannlige delen av norge ikke har noe å glede seg til :roll:

Har du sett hvilket emne du skriver under??? Vi er igang med prøverørs forsøk altså..... Behold ironien for deg selv du....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett hvilket emne du skriver under??? Vi er igang med prøverørs forsøk altså..... Behold ironien for deg selv du....

Helt enig med Lilletrollet...

Hva er poenget? Skal det være morsomt?

...

Tror heller jeg bruker tråden til å glede meg over den gode nyheten til Lilletrollet og Trollmannen jeg! Det skal bli baby av dette! Jej!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja stakkar hvis nesespray er det som skal til så må jeg si at den mannlige delen av norge ikke har noe å glede seg til :roll:

:ler: Hi hi, jeg lo i alle fall godt av den kommentaren, helt klart at han har kommet i feil forum.

Måtte hell og lykke følge dere! Det blir spennende å følge med videre! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ønsker dere lykke til, viktig å være optimist, men det er også viktig å vite at det KAN hende at det ikke går denne gangen. Jeg syns bare at det er viktig å være forberedt.

(Min søster var akkurat gjennom det samme, og det lyktes ikke, og hun falt i dyp depresjon, fordi hun ikke var forberedt på at det kan hende at de ikke lykkes.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...