Gå til innhold

Erfaring med womanizer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Vurderer å gå til innkjøp av womanizer, men siden den koster en del så vil jeg vite hva folk har å si først! :) Har prøvd ut flere billige vibratorer, men de har ikke gitt meg særlig mye.. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Løp og kjøp! Har vært eier av diverse sexleketøy i 20 år, men ingenting kommer i nærheten av womanizer. Ikke engang magic wand, som er like dyr. Fikk min første sprutorgasme med womanizer og det har vært flere etter det. Det er ikke noe jeg har savnet, men det sier noe om at denne stiller i en klasse for seg.

Anonymkode: 130f9...81c

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Løp og kjøp! Har vært eier av diverse sexleketøy i 20 år, men ingenting kommer i nærheten av womanizer. Ikke engang magic wand, som er like dyr. Fikk min første sprutorgasme med womanizer og det har vært flere etter det. Det er ikke noe jeg har savnet, men det sier noe om at denne stiller i en klasse for seg.

Anonymkode: 130f9...81c

Tusen takk for svar! :) Den høres jo helt fantastisk ut, håper jeg også synes det!

AnonymBruker
Skrevet

Fungerte dårlig her :/

Anonymkode: 1e154...b0c

AnonymBruker
Skrevet

Den fungerer bra, er fornøyd med den.  

Syns den bråker mer enn jeg ønsker. Ingen sprutorgasmer her. Men den gjør jobben. Det gjorde forøvrig en vanlig vibrator også... Men orgasmene er lengre med vomanizer, den suger dem på meg sakte.

Anonymkode: 2704f...303

Skrevet

Sykt amazing. Spruter med den..har aldri gjort det før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...