Gå til innhold

Sy ut Bunaden

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Er det noen som har navnet på noen i Oslo som er flinke til å sy og gjør dette til en OK pris? Jeg må sy ut bunaden min i år, og ut i fra husfliden sine sider ser det ut til at det kan koste opp mot 4000. På innsiden av vesten min er det masse stoff som er lagt lagvis (hvis det gir mening?), så det ser egentlig ut som at jeg bare kan sprette opp et av disse, men mine sykunnskaper er inteteksisterende så det tør jeg ikke. 

Dersom dere vet om noen og sånn ca. pris hadde jeg blitt veldig glad :)

Anonymkode: 51099...3d1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

4000 hos husfliden høres rimelig ut. De estimerte 7000 for mamma

Anonymkode: 2bb0e...669

AnonymBruker
Skrevet

Prisen komme ran på hvilken bunad det er. Det er ikke bare å sy ut vesten. Vesten må separeres fra stakken, og stakkens folder må legges på nytt for å passe til vesten når den er sydd ut. I tillegg kommer foret, det skal og passe til både vest og stakk. 

Du må til en bunadssyerske for å få dette gjort profesjonelt og uten at bunaden blir ødelagt. 

Jeg solgte min ungpikebunad og venter på nysydd, fordi det ble så dyrt å sy ut. Selv om jeg har delvis skredderutdannelse så ville ikke jeg sy ut min egen bunad, det er for mye plukk og du skal ha et stort bord for å få lagt stakken ut. 

Anonymkode: 2a517...f38

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...