Gå til innhold

Vaskemaskinen brenner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Luktet skikkelig brent inn i stua, og fant til slutt ut at lukten kom fra vaskemaskinen på badet. Var røykfullt i rommet, og jeg rev ut kontakten og åpnet luka, da fosset det røyk ut. Skummelt. Noen som vet hva som har gått galt? Tør naturligvis ikke bruke den mer, og har masse skittentøy. Klærne i vaskemaskinen er vel ødelagte nå, luktet svidd gummi av dem 😫

Anonymkode: aca9c...e83

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

.................... Få den ut asap!

Anonymkode: ccaf0...f53

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

.................... Få den ut asap!

Anonymkode: ccaf0...f53

Skal det. Bare synd jeg har masse tøy som skal vaskes til ferien i morgen kveld,  må reise uten klær :( visste faktisk ikke at vaskemaskiner kunne være farlige :P 

Skrevet (endret)
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

visste faktisk ikke at vaskemaskiner kunne være farlige :P 

Er du seriøs nå?

Alt man skal høre på Kg...

Endret av Cershae
  • Liker 9
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal det. Bare synd jeg har masse tøy som skal vaskes til ferien i morgen kveld,  må reise uten klær :( visste faktisk ikke at vaskemaskiner kunne være farlige :P 

Det er vaskemaskiner og oppvaskmaskiner som starter flest branner i hjemmet. Derfor skal disse ALDRI være igang når man ikke er hjemme. Helst ikke når man sover heller, men har man brannalarm går det.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Å der har vi et eksempel på hvorfor elektriske maskiner aldri skal gå når man skal ut av huset 😶

Anonymkode: 8de07...e10

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, Cershae skrev:

Er du seriøs nå?

Alt man skal høre på Kg...

Er mye rart på kg, som brukere som henger seg opp i detaljer og ikke svarer på spørsmålet. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å der har vi et eksempel på hvorfor elektriske maskiner aldri skal gå når man skal ut av huset 😶

Anonymkode: 8de07...e10

Fant jeg ut, og :Nikke: 

AnonymBruker
Skrevet

Nå vurder jeg helt alvorlig å forlate KG. Hva faen?

Anonymkode: 23f0b...eda

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo en grunn til at man aldri skal sette på ei vaskemaskin før man legger seg eller før man forlater huset. Nettopp pga det kan være noe feil med elektronikken og det kan begynne å brenne. På lik linje med at man alltid skal nappe ut kontakten til kaffetrakteren når den ikke er i bruk..

Klipp ledningen å hiv maskinen ut. 

Anonymkode: 5d7f7...b9a

• Liker 3
Skrevet

Du må få luftet ut røyken! 
Hvis du trenger hjelp kan brannvesenet hjelpe med vifter og sånt. De er sikkert bare kjempeglade for at de ikke må komme på full utrykking om en halvtimes tid. 

AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, Juniper skrev:

Du må få luftet ut røyken! 
Hvis du trenger hjelp kan brannvesenet hjelpe med vifter og sånt. De er sikkert bare kjempeglade for at de ikke må komme på full utrykking om en halvtimes tid. 

Takk for svar, fikk luftet ut alt :) typen kom innom for å kikke litt, han mener at gummieringen er svidd i stykker. 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar, fikk luftet ut alt :) typen kom innom for å kikke litt, han mener at gummieringen er svidd i stykker. 

OK. Du har tatt ut støpselet og kommer selvsagt ikke til å bruke den igjen, så da er vel faren over om du har fått renset opp. 

AnonymBruker
Skrevet

Støvsugeren min luktet svidd og fortsatte å å ta fyr/brenne selv om jeg heiv den ut på plenen.... ring brannvesenet å spør.. hadde ikke turt å legge meg med noe sånt i hus

Anonymkode: 4f20d...044

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...