linky Skrevet 19. desember 2004 #1 Skrevet 19. desember 2004 noen som har noen gode ideer eller tips til hvordan jeg kan lage serviettringer?takk for svar
Olifant Skrevet 19. desember 2004 #2 Skrevet 19. desember 2004 Brudzilla.... jeg har svart deg i den andre tråden din... men skal si fra hvis jeg kommer på noe mer kreativt etterhvert...
Gjest Lea Skrevet 19. desember 2004 #3 Skrevet 19. desember 2004 Jeg har skrevet en liten artikkel HER Kanskje ikke med tanke på bryllup, men kanskje det kan gi deg noen gode ideer? Å hekle/strikke tynn sølvtråd meg perler på er dekorativt og enkelt. Trenger bare litt trening
Gjest Anonymous Skrevet 20. desember 2004 #4 Skrevet 20. desember 2004 Jeg har heklet ståltråd (5 mm) med krystaller (blanke og lyse blå). Har brukt 28 masker i lengden og fire i bredden. Husk å la det være igjen ca 15-20 cm med ståltråd på hver ende. Du må jo feste endene sammen og deretter "perle" krystallene på plass. Det tar lang tid, men blir vannvittig fint!
lene24 Skrevet 20. desember 2004 #5 Skrevet 20. desember 2004 Først og fremst kan det være en god ide å tenke ut hvilken farge du vil skal gå igjen i bryllupet ditt - (Selv har jeg lime - og forskjellige hvit farger som skal gå igjen) og derretter finne stoff/ stråbånd i den fargen du ønsker. Jeg har kjøpt limefargede stråbånd, og skal bruke dem til serviettringer el til å ha rundt sangheftene - har ikke helt bestemt meg enda.... Det er ihvertfall en rimelig løsning, og ikke noe tidkrevende heller :-) eks: Ståbåndene jeg har kjøpt, koster 29,- pr 3 meter, og er 5 cm brede:)
~umulia~ Skrevet 20. desember 2004 #6 Skrevet 20. desember 2004 I vårt bryllup kombinerte vi serviettringer og bordkort. Vi brukte silkebånd (hvite) og knøt rundt servietene, så skrev vi navn på snippen og la den midt i kuverten. Syns det ble kjempe pent!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå