Gå til innhold

serviettringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har noen gode ideer eller tips til hvordan jeg kan lage serviettringer?takk for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brudzilla....

jeg har svart deg i den andre tråden din... men skal si fra hvis jeg kommer på noe mer kreativt etterhvert...

Skrevet

Jeg har skrevet en liten artikkel HER

Kanskje ikke med tanke på bryllup, men kanskje det kan gi deg noen gode ideer?

Å hekle/strikke tynn sølvtråd meg perler på er dekorativt og enkelt. Trenger bare litt trening :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har heklet ståltråd (5 mm) med krystaller (blanke og lyse blå). Har brukt 28 masker i lengden og fire i bredden. Husk å la det være igjen ca 15-20 cm med ståltråd på hver ende. Du må jo feste endene sammen og deretter "perle" krystallene på plass.

Det tar lang tid, men blir vannvittig fint!

Skrevet

Først og fremst kan det være en god ide å tenke ut hvilken farge du vil skal gå igjen i bryllupet ditt - (Selv har jeg lime - og forskjellige hvit farger som skal gå igjen) og derretter finne stoff/ stråbånd i den fargen du ønsker.

Jeg har kjøpt limefargede stråbånd, og skal bruke dem til serviettringer el til å ha rundt sangheftene - har ikke helt bestemt meg enda.... Det er ihvertfall en rimelig løsning, og ikke noe tidkrevende heller :-)

eks: Ståbåndene jeg har kjøpt, koster 29,- pr 3 meter, og er 5 cm brede:)

Skrevet

I vårt bryllup kombinerte vi serviettringer og bordkort. Vi brukte silkebånd (hvite) og knøt rundt servietene, så skrev vi navn på snippen og la den midt i kuverten.

Syns det ble kjempe pent!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...