Gå til innhold

Runking av mannen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Spørsmål til dere som er drevne, hvordan behandler dere forhuden? Drar dere den hardt ned med en gang eller litt forsiktig i starten? Og drar dere den bak hodet ved hvert runk/drag?

Anonymkode: 0ad96...590

Videoannonse
Annonse
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spørsmål til dere som er drevne, hvordan behandler dere forhuden? Drar dere den hardt ned med en gang eller litt forsiktig i starten? Og drar dere den bak hodet ved hvert runk/drag?

Kommer helt an på hva mannen liker. Noen synes det er vondt om du drar forhuden ned med en gang. Samboeren min får lite ut av det om jeg ikke drar ned forhuden. Noen menn vil ha det så hardt at du tror du skader dem, mens andre vil at du skal gjøre det så forsiktig at du nesten ikke tar på de. Og selvsagt er det de midt i mellom. Snakk med mannen og prøv deg frem, du merker fort på de hva de liker og hva de absolutt ikke liker.

AnonymBruker
Skrevet
På Thursday, April 13, 2017 den 19.26, Inwe skrev:

Nei. Glidemiddel bruker jeg kun om jeg skal massere prostata i tillegg. Fordi han foretrekker det sånn, hadde han villet at jeg skulle brukt glidemiddel mens jeg runket hadde jeg gjort det.

Hvordan reagerer han på prostata massasje? Hørt dette skal gi heftige orgasmer for gutten.

Anonymkode: 3dd40...3d7

AnonymBruker
Skrevet

At du gidder å sitte og underholde disse kåte mannfolka, Inwe. 

Anonymkode: ec2cd...afd

• Liker 1
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan reagerer han på prostata massasje? Hørt dette skal gi heftige orgasmer for gutten.

Anonymkode: 3dd40...3d7

Han elsker det, men det er ikke noe vi gjør hver gang. 

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At du gidder å sitte og underholde disse kåte mannfolka, Inwe. 

Anonymkode: ec2cd...afd

Like god underholdning som alt annet når det skjer nada på jobb 😉

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 18.4.2017 den 19.16, AnonymBruker skrev:

Blir det ikke fort søl om han kommer mens han sitter i sofaen?:fnise:

Man begynner ikke å runke uten å ha papir, serviett eller noe i nærheten. Ellers blir det bare gris 😉

Anonymkode: 43f95...c8c

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Man begynner ikke å runke uten å ha papir, serviett eller noe i nærheten. Ellers blir det bare gris 😉

Anonymkode: 43f95...c8c

Vet ikke hvordan det er hos deg,men vi har vaskemaskin. Så hvis vi søler litt på klærne våre så vasker vi dem. ;) 

• Liker 2
Skrevet
På 11.4.2017 den 22.12, AnonymBruker skrev:

Dere som gir kjæresten en runk når dere ikke orker sex selv feks. Hvor fort klarer du å få kjæresten til å komme hvis du kun skal gi han en kjapp håndjobb. Klarer du det på type 1 minutt eller trenger du mer tid? Pleier du å prøve å få det unna fortest mulig eller pleier du å pine/erte han med stopp i det han nærmer seg å komme? Det blir vel en deiligere opplevelse om man gjør sistnevnte..

Oi. Håndjagere tror jeg jeg ble ferdig med i typ 16-17-årsalderen??

Meningsløs tjeneste å motta, da jeg tross alt gjør det bedre selv...

AnonymBruker
Skrevet

Liker denne @Inwe dama jeg. Heldig han som har henne. Men jeg er også litt redd for henne :)

Anonymkode: a8f26...08d

AnonymBruker
Skrevet
På Wednesday, April 12, 2017 den 19.31, AnonymBruker skrev:

Lurer på om kjæresten min tenker det samme jeg... Må spørre deg om en ting. Hva er det som gjør at du ikke liker det? Gjør hun noe feil? I så fall, hvorfor kan du  ikke fortelle henne hvordan du vil ha det?

Anonymkode: a8817...01a

Det er bare at jeg gjør det bedre. Og jeg tør ikke fortelle henne hvordan hun skal gjøre det. Dessuten er det litt rart når hun runker meg, jeg ser nesten på henne mer som søster enn kjæreste. 

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Liker denne @Inwe dama jeg. Heldig han som har henne. Men jeg er også litt redd for henne :)

Takktakk :) jeg er forsåvidt ikke noe å være redd for 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...