AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #1 Skrevet 11. april 2017 Dere som gir kjæresten en runk når dere ikke orker sex selv feks. Hvor fort klarer du å få kjæresten til å komme hvis du kun skal gi han en kjapp håndjobb. Klarer du det på type 1 minutt eller trenger du mer tid? Pleier du å prøve å få det unna fortest mulig eller pleier du å pine/erte han med stopp i det han nærmer seg å komme? Det blir vel en deiligere opplevelse om man gjør sistnevnte.. Anonymkode: 0ad96...590 1
SardintrollReturns Skrevet 11. april 2017 #2 Skrevet 11. april 2017 Tar ikke tiden, men når jeg runker ham så holder jeg ham på "pinebenken" i 10-15 minutter før jeg lar ham komme. 3
FluffyJuggernaut Skrevet 11. april 2017 #3 Skrevet 11. april 2017 Jeg tar ikke tiden, men jeg liker å kose meg med han. Og jeg merker fort om han bare ønsker å komme fort, eller om han er i humør til sensuell tortur. Om du er usikker på hva kjæresten din liker, å lurer på hva du kan gjøre for å gjøre opplevelsen helt fantastisk for han, spør han. Alle menn har forskjellige preferanser. 5
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #4 Skrevet 11. april 2017 Er kjedelig og jeg blir sliten i armen, så det gjør jeg aldri. Anonymkode: 8b5f3...590 14
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #5 Skrevet 11. april 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere som gir kjæresten en runk når dere ikke orker sex selv feks. Er sex en vare for deg? Sex er ikke noe jeg "gir han", det er noe vi begge HAR, når vi begge har LYST. Har bare én av oss lyst, så får han eller jeg ta saken i egne hender. Hadde følt meg som en prostituert om jeg skulle gitt han sex når jeg ikke selv hadde lyst. Anonymkode: 7c2a7...283 13
Blablab Skrevet 11. april 2017 #6 Skrevet 11. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er sex en vare for deg? Sex er ikke noe jeg "gir han", det er noe vi begge HAR, når vi begge har LYST. Har bare én av oss lyst, så får han eller jeg ta saken i egne hender. Hadde følt meg som en prostituert om jeg skulle gitt han sex når jeg ikke selv hadde lyst. Anonymkode: 7c2a7...283 Jeg liker å gi mannen en runk jeg. Liker å se at han nyter selv om jeg ikke har lyst selv eller har mensen den dagen. I mine forhold har det vært helt normalt og gjensidig om han ikke har lyst en dag. 18
Kapt.Chat Skrevet 11. april 2017 #7 Skrevet 11. april 2017 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er sex en vare for deg? Sex er ikke noe jeg "gir han", det er noe vi begge HAR, når vi begge har LYST. Har bare én av oss lyst, så får han eller jeg ta saken i egne hender. Hadde følt meg som en prostituert om jeg skulle gitt han sex når jeg ikke selv hadde lyst. Anonymkode: 7c2a7...283 Det er jo absolutt en fordel om begge har lyst. Men å si at visst jeg ikke har lyst akkurat nå så føler jeg meg som en prostituert. En prostituert gjør det for pengene, du får ingen penger regner jeg med....men føler deg som en prostituert visst du må gi litt ekstra utover det som passer deg i forholdet. Hva med massasje, føler du deg som massør? om du snakker med han uten å ha lyst, føler du deg da som psykolog. I arbeidslivet må du ofte gjøre ting du ikke har lyst til, men du gjør det fordi du får betalt....så her har vi kanskje en enda tettere tråd til prostitusjon. For all del så skal du ikke gå på akkord med deg selv, men av og til må du gi litt mer enn hva som passer deg akkurat der og da. Det er det som får verden og forhold til å gå rundt. det er en grunn til at vi mennesker ikke har løpetid. 4
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #8 Skrevet 11. april 2017 Holder på så lenge som mulig. Han får kun lov til å ligge stille og med hendene bak på ryggen.😏 Elsker å se han nyte det. Anonymkode: 67cc1...587 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #9 Skrevet 11. april 2017 Spørs noen ganger piner jeg han, andre ganger får jeg det over fortest mulig. Anonymkode: f1cc0...0c1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #10 Skrevet 11. april 2017 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Holder på så lenge som mulig. Han får kun lov til å ligge stille og med hendene bak på ryggen.😏 Elsker å se han nyte det. Anonymkode: 67cc1...587 Men du merker om han nærmer seg orgasmen, og stopper opp for at han skal holde lenger da? Blir vel gjerne ekstra deilig orgamse og kraftigere om man gjør det sånn Anonymkode: 0ad96...590
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #11 Skrevet 11. april 2017 Nei det er kjedelig så da gjør vi heller noe annet. Anonymkode: f5375...60d 1
Gjest Elseby13 Skrevet 12. april 2017 #12 Skrevet 12. april 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Men du merker om han nærmer seg orgasmen, og stopper opp for at han skal holde lenger da? Blir vel gjerne ekstra deilig orgamse og kraftigere om man gjør det sånn Anonymkode: 0ad96...590 Som om ikke dette blir runkemateriale for deg, ts...
Gorgonzola Skrevet 12. april 2017 #13 Skrevet 12. april 2017 13 timer siden, Elliespelli skrev: Jeg tar ikke tiden, men jeg liker å kose meg med han. Og jeg merker fort om han bare ønsker å komme fort, eller om han er i humør til sensuell tortur. Om du er usikker på hva kjæresten din liker, å lurer på hva du kan gjøre for å gjøre opplevelsen helt fantastisk for han, spør han. Alle menn har forskjellige preferanser. This 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Er kjedelig og jeg blir sliten i armen, så det gjør jeg aldri. Anonymkode: 8b5f3...590 Not this 5
stan Skrevet 12. april 2017 #14 Skrevet 12. april 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei det er kjedelig så da gjør vi heller noe annet. Anonymkode: f5375...60d Synes han også det? 😊 3
Gjest Axl Rose Skrevet 12. april 2017 #15 Skrevet 12. april 2017 Dama får aldri meg til å komme fort uansett. Ikke for det jeg ikke tenner på henne, men for jeg har lært å holde igjen så lenge som mulig. Jo mer nytelse blir det 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Er kjedelig og jeg blir sliten i armen, så det gjør jeg aldri. Anonymkode: 8b5f3...590 Så lat du er da!
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #16 Skrevet 12. april 2017 Liker ikke når hun runker meg. Det er ikke særlig godt og jeg er litt lei av å late som om det er det. Og går snart tom for unnskyldinger hvorfor jeg ikke kom denne gangen heller... Anonymkode: a8f26...08d 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #17 Skrevet 12. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Liker ikke når hun runker meg. Det er ikke særlig godt og jeg er litt lei av å late som om det er det. Og går snart tom for unnskyldinger hvorfor jeg ikke kom denne gangen heller... Anonymkode: a8f26...08d Lurer på om kjæresten min tenker det samme jeg... Må spørre deg om en ting. Hva er det som gjør at du ikke liker det? Gjør hun noe feil? I så fall, hvorfor kan du ikke fortelle henne hvordan du vil ha det? Anonymkode: a8817...01a 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #18 Skrevet 12. april 2017 Min spruter i løpet av noen sekunder Om typen din bruker lang tid, kan du kombinerer det med suging, du som sa du blir sliten i armene Anonymkode: 00534...744 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #19 Skrevet 12. april 2017 På 11.4.2017 den 22.37, AnonymBruker skrev: Er sex en vare for deg? Sex er ikke noe jeg "gir han", det er noe vi begge HAR, når vi begge har LYST. Har bare én av oss lyst, så får han eller jeg ta saken i egne hender. Hadde følt meg som en prostituert om jeg skulle gitt han sex når jeg ikke selv hadde lyst. Anonymkode: 7c2a7...283 Hvordan vet du hvordan prostituerte føler seg etter å ha tjent penger? Erfaring? Sex er så absolutt noe man kan gi til sin kjære og det går begge veier. Anonymkode: ed2ac...8c9 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #20 Skrevet 12. april 2017 På 11.4.2017 den 22.25, SardintrollReturns skrev: Tar ikke tiden, men når jeg runker ham så holder jeg ham på "pinebenken" i 10-15 minutter før jeg lar ham komme. Men du får det til på kortere tid enn 10-15 min om du går inn for det? Anonymkode: 0ad96...590
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå