Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kommer dette fra? Helt sikkert noe jeg ikke har fått med meg siden jeg ikke er i Norge for tiden, men har sett denne setningen mange steder nå, uten å ane hvor den kommer fra. Noen som gidder å forklare? :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rema1000 reklame, der gullfisken til en gutt har dødd. Moren kommer hjem og forklarer i det vide og det brede at "doffen har bare dratt på helsefarmen, sånn at han skal få litt tid til seg selv", for å skåne sønnen. Så kommer søsteren hans hjem, ser fisken, og spør "hva skjera?". Og gutten svarer da "Doffen har dævva".

Moralen er "Det enkle er ofte det beste" i ekte Rema1000 ånd.

Skrevet

Reklame for Rema 1000 (dødsmorsom forresten).

Sammendrag:

De lille gutten står og ser på den døde gullfisken sin og moren kommer med en tale om at hun skal kjøre fisken ut på landet for den er sliten og blablabla.

Så kommer storesøster inn og sier: "Hva skjer a?"

Den lille gutten snur seg og sier "Doffen har devva!"

Moralen er selvsagt at det enkle ofte er det beste.

Og man må nok se reklamen for å se humoren i den.

Skrevet

Takk for svar :)

Hvis jeg er "heldig" så får jeg kanskje se den når jeg drar hjem på juleferie om et par dager. Er jo en fordel ved å være lenge borte, da er til og med reklamene spennende når man er tilbake :wink:

Skrevet

Morsom den som er litt på kanten også. Den gravide moren som forsøker å forklare sønnen om hvordan bebissen i magen ble til. Hvorpå sønnen spør: Er det pule du mener? :ler:

Skrevet
Morsom den som er litt på kanten også. Den gravide moren som forsøker å forklare sønnen om hvordan bebissen i magen ble til. Hvorpå sønnen spør: Er det pule du mener? :ler:

:ler: Ja disse er morsomme!!! Den lille gutten i Doffen-reklamen spiller forresten utrolig godt! Den setningen han sier sitter bare som et skudd. Doffen har dævva! hehe.. *humre*

Skrevet

:ler: Ja disse er morsomme!!! Den lille gutten i Doffen-reklamen spiller forresten utrolig godt! Den setningen han sier sitter bare som et skudd. Doffen har dævva! hehe.. *humre*

Beste reklamen på lenge! :ler:

Skrevet

Hehe, ja morsom reklame - med alvor i.

Og det viser jo realiteten - hvor fint barn takler ting - som vi voksne iblant skal prøve å få frembrakt på en "skånsom" måte :-)

Den litt på kanten reklamen om damen som er gravid har jeg ikke sett. Er det en ny?

Skrevet
Hehe, ja morsom reklame - med alvor i.

Og det viser jo realiteten - hvor fint barn takler ting - som vi voksne iblant skal prøve å få frembrakt på en "skånsom" måte :-)

Den litt på kanten reklamen om damen som er gravid har jeg ikke sett. Er det en ny?

Tror ikke den er ny.

I den reklamen forteller moren om blomsten og bien, hvor ungen plutselig sier; "snakker du om å pule mamma?" :ler:

Skrevet

Reklamen er helt hærlig spør du meg - ler like godt hver gang jeg! Og sønnen min på 6 går også rundt og sier det samme :ler:

-Charmina :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...