Gå til innhold

Introvert eller uinteressert?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg traff en fyr på byen. Ble med ham hjem og vi fant virkelig tonen. Han adda meg på Facebook dagen etter og vi chatta litt. Jeg har sendt han meldinger etterpå og han svarer hyggelig og raskt, men han tar aldri initiativet først... virker som han er ganske travel og han sa han skulle ta kontakt når han hadde tid igjen. Jeg sa at det var bare om han virkelig ville. Det sa han at han ville, men han sender aldri meldinger først. Burde jeg ta det som et hint, eller bare være tålmodig? 

Anonymkode: d407f...a84

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vel, hvor mye kontakt er det du forventer da? Har du en idé om at dere skal chatte hele tiden? 

Anonymkode: b578a...8f2

AnonymBruker
Skrevet

Nei, men da jeg ventet med å sende melding gikk det over en uke. Forrige fyr jeg datet chattet jeg med hver dag. Flere ganger om dagen... så sikkert litt m forskjellen og her...

• Liker 2
Skrevet

Hvis han er introvert kan han fint vente en uke selv om han er interessert. 

Introverte har bare mye annet enn damer å tenke på. Men det er umulig å svare for deg her for du ha ikke mye info.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg bare erfaring med én introvert mann, så er vel nesten ingen vits i å nevne engang, men gjør det likevel 😂

Han jeg datet var introvert (han fortalte det selv og jeg skjønte det jo etterhvert). Veldig tenkende og stille og rolig, han var som regel den som lytta mens andre pratet osv. Ikke typen til å ha behov for å sees hver eneste dag for å si det sånn. 

Men - når jeg etterlyste litt mer fra han i form av at jeg ble usikker når han kunne gå i over en uke uten å ta kontakt, fikk jeg beskjed om at han hadde annet å gjøre og at vi var jo ikke kjærester, så hvorfor skulle han prioritere meg. Det ble altså ikke meg og han, etter mye om og men over flere måneder etter dette, fordi han ikke ville. 

Så ble en bekjent i omgangskretsen plutselig sammen med han. De møttes en helg og ble sammen onsdagen etter (!). Hun fortalte meg på en fest at han var sånn med henne også (hun snakket om at hun ble usikker fordi han ikke hadde samme behov for å sees like ofte som henne), MEN at han alltid sendte henne meldinger for å forsikre henne om at han tenkte på henne og savnet henne osv. 

Så min konklusjon basert på denne erfaringen er at menn, uansett om de er introverte eller ikke, alltid viser at de er interessert om de faktisk er det. En forelska mann klarer å sende en melding eller sørge for å la deg vite at han er keen. 

Anonymkode: 5bf96...375

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Har ingenting med introvert å gjøre, han er ikke interessert, han liker bare at du er interessert.

Anonymkode: 442a8...db9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også redd for at han på subtile måter forsøker å be meg ut. Men jeg mener at dersom han vil treffe meg kan han sende meg en pm og ikke bare en statusoppdatering på fb hvor han annonserer at han skal på byen. Samtidig veldig redd for å gå glipp av sjansen til å treffe ham, for han er skikkelig bra! 

AnonymBruker
Skrevet

Introverte mennesker vil da også ha kontakt...det er ikke SÅ sosialt utmattende å sende SMS.

Han høres ikke veldig interessert ut.

Anonymkode: 01f17...757

• Liker 2
Skrevet (endret)
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er også redd for at han på subtile måter forsøker å be meg ut. Men jeg mener at dersom han vil treffe meg kan han sende meg en pm og ikke bare en statusoppdatering på fb hvor han annonserer at han skal på byen. Samtidig veldig redd for å gå glipp av sjansen til å treffe ham, for han er skikkelig bra! 

Han er ikke interessert. Beklager.

Endret av abstinent

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...