AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #1 Skrevet 11. april 2017 Dette er bare snodig. Har i hele vinter datet en fyr men avsluttet dette for noen uker siden. Helt greit. Super fyr for vennskap men ikke noe mer og han er enig. Vi har derfor holdt kontakt hele veien. Bare om "vær og vind og sånt". Men nå tør han tydeligvis ikke åpne en direkte Snap fra meg til han. Den er totalt "innholdsløs" som vanlig. Han har sjekket min MyStory i mellomtiden vet de ikke at vi kan sjekke sånt? Jeg kjenner jeg blir irritert og tenker at han kanskje ikke tror jeg er ferdig med han. Men jeg vil virkelig ikke ha et forhold til han. Jeg ser på han kun som en venn. Vi var venner før vi datet og jeg vil bare ha tilbake vennen min slik det var før. Anonymkode: d3519...b00
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #2 Skrevet 11. april 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er bare snodig. Har i hele vinter datet en fyr men avsluttet dette for noen uker siden. Helt greit. Super fyr for vennskap men ikke noe mer og han er enig. Vi har derfor holdt kontakt hele veien. Bare om "vær og vind og sånt". Men nå tør han tydeligvis ikke åpne en direkte Snap fra meg til han. Den er totalt "innholdsløs" som vanlig. Han har sjekket min MyStory i mellomtiden vet de ikke at vi kan sjekke sånt? Jeg kjenner jeg blir irritert og tenker at han kanskje ikke tror jeg er ferdig med han. Men jeg vil virkelig ikke ha et forhold til han. Jeg ser på han kun som en venn. Vi var venner før vi datet og jeg vil bare ha tilbake vennen min slik det var før. Anonymkode: d3519...b00 Det er jeg enig med han i siden du faktisk irriterer og bryr deg sånn at du til og med oppretter en tråd på KG om emne. Hadde du vært ferdig med han så hadde du ikke brydd deg. Anonymkode: ee850...323 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #3 Skrevet 12. april 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jeg enig med han i siden du faktisk irriterer og bryr deg sånn at du til og med oppretter en tråd på KG om emne. Hadde du vært ferdig med han så hadde du ikke brydd deg. Anonymkode: ee850...323 Vi var venner. Jeg vil bare ha tilbake min venn. Anonymkode: d3519...b00
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #4 Skrevet 12. april 2017 Og han vet at det irriterer deg når du ikke åpner snappene... menn kan spille spill de også vet du. Anonymkode: 2eee4...6f5
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #5 Skrevet 12. april 2017 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og han vet at det irriterer deg når du ikke åpner snappene... menn kan spille spill de også vet du. Anonymkode: 2eee4...6f5 Hvorfor skal han spille noen spill? Burde nok heller vært på vennskapsforumet. Men jeg kjenner jeg blir skuffa. Han er jo på nett og liker og kommenterer innleggene mine på Insta og FB. Men åpne Snap skjer ikke fordi den er direkte til han? Jeg hadde blitt like skuffa hadde det vært en venninne som gjorde det samme. Men hadde det vært en venninne så hadde jeg klart å si ifra at det er skuffende å bli fryst ut. Men til en mann kan man jo ikke være like direkte. Anonymkode: d3519...b00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå