lene24 Skrevet 19. desember 2004 #1 Skrevet 19. desember 2004 Er det noen som har denne mobilen? Og hva synes dere om den isåfall? Har nettopp kjøpt den, men kunne tenke meg å høre hva folket mener om den??? Positive/negative ting...
*tine* Skrevet 19. desember 2004 #2 Skrevet 19. desember 2004 Hei Jeg har den, og er kjempefornøyd! Spesielt fornøyd med menyen til Nokia, og så er telefonen liten og lett. Har heller ikke hatt den så lenge, men så langt lover den bra!
lene24 Skrevet 20. desember 2004 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2004 Det var jo hyggelig å høre :-) Har såvidt tasta på den, og er veldig fornøyd så langt iallefall :-) Tror ikke det finnes noen tester av den på nett enda, bare av forgjengeren 6610..og den fikk sånn midt på treet dom...
Gjest Anonymous Skrevet 20. desember 2004 #4 Skrevet 20. desember 2004 Jeg har hatt min i tre måneder, og liker den veldig godt. Lekkert design og gode taster. Bildekvaliteten er ikke noe særlig, men holder til å sende MMS med. Anbefales!
lene24 Skrevet 20. desember 2004 Forfatter #5 Skrevet 20. desember 2004 Har såvidt testet kamera funksjonen, og kan ikke si at bildet blir god kvalitet nei :-) men det hadde jeg ikke regnet med heller, mobiler har nok litt igjen enda når det gjelder topp bilde kvalitet!!! Tastene er supre, og menyen kjempe enkel - har dere testet radio funksjonen? Har ikke gjort det enda, men digg med radio da, når en sitter på bussen :-)
Gjest Trulselinemor Skrevet 20. desember 2004 #6 Skrevet 20. desember 2004 Jeg fikk min til bursdagen i august og kunne ikke tenke meg å bytte den bort. Det er den første telefonen jeg har vært 100% fornøyd med. Du har gjort et godt kjøp.
lene24 Skrevet 20. desember 2004 Forfatter #7 Skrevet 20. desember 2004 Kjempe flott å høre!!!!!! Gleder meg til å ta den i bruk :-)
Gjest happyending Skrevet 21. desember 2004 #8 Skrevet 21. desember 2004 Har såvidt testet kamera funksjonen' date=' og kan ikke si at bildet blir god kvalitet nei :-) men det hadde jeg ikke regnet med heller, mobiler har nok litt igjen enda når det gjelder topp bilde kvalitet!!! Tastene er supre, og menyen kjempe enkel - har dere testet radio funksjonen? Har ikke gjort det enda, men digg med radio da, når en sitter på bussen :-)[/quote'] Radioen er HELT genial... Og det stemmer at mobiler har et stykke igjen når det gjelder topp bildekvalitet.. Men 6610i har helt elendig bildekvalitet rett og slett.. Du skal ikke så mye opp i pris før du får MYE bedre skjerm og kamera.. 3220 feks, på kampanje til 1499 med kontantkort.. Den er jo tilogmed billigere enn 6610i.. Men den har ikke radio da.. =)
lene24 Skrevet 22. desember 2004 Forfatter #11 Skrevet 22. desember 2004 Jeg var egentlig på utkikk etter en kontanttelefon, men synes ikke de mobilene de hadde var noe fine... Derfor valgte jeg 6610i med djuice abonnement - kosta 1000,-
Gjest 6610i bruker Skrevet 22. desember 2004 #12 Skrevet 22. desember 2004 Slenger meg på alle andre her! Bra tlf. for pengene (1kr). Men...... Kjøpte min i slutten av sommeren, og knuste dekselet ved å sette meg på huk med telefonen i lommen. Dette hadde ikke noe å gjøre med min massive lårmuskler, men det som uansett var kjipt, er at det er nesten umulig å oppdrive nye deksler. Tok min butikk helt frem til forrige uke med å klare å skaffe en (og ja de prøvde hardt). Da de endelig kom så var det bare stygge farger!
Gjest happyending Skrevet 22. desember 2004 #13 Skrevet 22. desember 2004 Dekslene til 6610i er så og si umulig å få tak i.. Men vi klarer å få inn i sort, grått og blått til vår butikk.. Altså de dekslene som telefonen opprinnelig kommer i.. Andre farger er helt umulig å få tak i..
Gjest 6610i bruker Skrevet 22. desember 2004 #14 Skrevet 22. desember 2004 Det skulle du sagt ifra om før. Jeg fikk valget mellom begunder rød eller hvit. Da jeg er en kar så appelerte ikke disse litt feminine fargene (mener ikke å støte noen) på meg! Åkke som det ble hvit på meg!
lene24 Skrevet 23. desember 2004 Forfatter #15 Skrevet 23. desember 2004 telefonen jeg så på hadde svart deksel, og det synes jeg så bra ut - men da jeg kom til kassa, måtte jeg ha med sølv deksel:( snytt!!!!, for jeg hater sølv........... Det er nå 4 dager siden jeg lada den, og det har fortsatt ikke kommet noe dekning - er det pga stor pågang nå i julen eller bør jeg kontakte telenor???
Gjest happyending Skrevet 24. desember 2004 #16 Skrevet 24. desember 2004 Prøv å skru den av,ta ut batteriet i ca fem sekunder og skru den på igjen.. Hvis ikke det hjelper bør du absolutt ta kontakt med telenor.. Bare ringe 09000, så kan de sikkert ordne det der =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå