AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #1 Skrevet 11. april 2017 Sendte en påhengsmotor på 30 kilo for et par uker siden. Var en på andre siden av landet som skulle ha den. Jeg puttet en pappeske rundt undervannshuset og pakket alt inn i en presenning og surret rundt med gaffateip. I dag ringer han som har kjøpt denne motoren og sier han ikke har fått den. Jeg sjekker sporingsnummeret og ser at den har ankommet en terminal et par mil unna og at den blir sendt videre. Etter det står det ingenting. Står vel "sendingen er levert inn til terminal og videresendt". Så da er den videresendt, men ingen status etter dette. Har aldri opplevd dette før. De kan ikke ha mistet denne pakka? Den er jo stor. Hun som tok den imot på posten sa ikke noe om det heller. Målene er 87x55x42 cm (LxBxH). Han som har kjøpt den ringte posten, men de kunne ikke si noe fordi jeg måtte ringe dem og etterlyse den selv. Har sendt de en Mail nå. Noen som har opplevd noe lignende eller vet hva som kan ha skjedd? Jeg er redd for at den kanskje er for uhåndterbar eller kanskje det ikke var Ok at vi bare rulla den inn i en stor presenning? Men da burde jo hun som tok den imot sagt dette. For den har jo blitt sendt videre.. Anonymkode: d3fae...641
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #2 Skrevet 11. april 2017 Det handler nok ikke om at den er uhåndterbar. Vanskelig å si hva som skjedde, men posten er erstatningspliktig om de har mistet den når du har sporingsnumer Anonymkode: 26faf...e87
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #3 Skrevet 11. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det handler nok ikke om at den er uhåndterbar. Vanskelig å si hva som skjedde, men posten er erstatningspliktig om de har mistet den når du har sporingsnumer Anonymkode: 26faf...e87 Hvor mye får jeg i erstatning da? Den er uansett grovt forsinket.. Anonymkode: d3fae...641
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #4 Skrevet 11. april 2017 Om du betalte for Norgespakken er den forsikret opp til 10 000kr. Om du leser på posten.no finner du ut hvor mye den pakken du betalte for dekker. https://www.posten.no/sende/pakke/norgespakken Anonymkode: 26faf...e87
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #5 Skrevet 11. april 2017 De har jo ikke kontaktet hverken meg eller kjøper og det ville de jo gjort om det var noe galt? Anonymkode: d3fae...641
penny_ Skrevet 12. april 2017 #6 Skrevet 12. april 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: De har jo ikke kontaktet hverken meg eller kjøper og det ville de jo gjort om det var noe galt? Anonymkode: d3fae...641 Kan du ikke bare spørre dem? Med mindre du støter på noen her som jobber i posten, så er det nok svært få som kan svare på hva slags rutiner posten har.
Belima Skrevet 12. april 2017 #7 Skrevet 12. april 2017 Nytter ikke å stole på Posten mer. Jeg ventet en kjøkkenvask og armatur og det kom "aldri". Det viste seg at Posten ikke hadde sendt ut hentelapp. Det samme har skjedd min datter at det ikke blir sendt ut hentelapper. Heldigvis for deg så har du sporing på den. Ring Posten og hør hva som har skjedd.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #8 Skrevet 12. april 2017 Det er ingen andre enn Posten som kan gi deg et svar. Ring dem. Anonymkode: 2ff33...feb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå