AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #1 Skrevet 11. april 2017 Har vært i et forhold lenge, og har glemt hvordan dette fungerer...😂 jeg jobber i en stor bedrift, der jobber det en mann på en annen avdeling som er innom min avdeling relativt ofte! Vi har sykt god kjemi, det er sånn at det føles ut som vi kler av hverandre med øynene! Så endte det jo opp med en heftig runde sex, i edru tilstand og det var dritdigg... vi småkysser litt i smug på jobb og har veldig god tone! vi pratet litt på forhånd for jeg er egentlig ikke ute etter noe forhold men blir jo såklart både tiltrukket og engasjert når kjemien er så god! han var heller ikke på leting etter noen men dukker det opp så gjør det det... vi snapper daglig og meldes, men jeg er redd for hva en mann i denne alderen tenker? Jeg er nemlig litt eldre, jeg er snart 33 og har barn, han er 25 men voksen for alderen! Han har spurt meg om ungene mine og om jeg er ferdig med barn... han sendte meg snap tidligere der han passet ungene til en kompis, og i dag en der han matet ungen og det sto noe ALA "pappa-emne ooops".. jeg får melding Om at han savnet å kose med meg! Er han noe jeg trenger å bruke mer energi på enn bare det seksuelle? Er det sånn at han er interessert i mer? Jeg holder igjen som bare pokker, og er i litt fornektelse ift at han kan ønske noe mer.. Anonymkode: b5273...ff9
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #2 Skrevet 11. april 2017 Score for han! Får du mye oppmerksomhet fra menn? :D Anonymkode: f8f88...419
Gjest Overrasket Skrevet 11. april 2017 #3 Skrevet 11. april 2017 Dersom du har sagt i klare ord at du ikke er ute etter forhold og dere fortsatte med å styre på, så TROR jeg sjansen er stor for at han tenker at dere bare styrer litt men ikke vil ha et forhold.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #4 Skrevet 11. april 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Score for han! Får du mye oppmerksomhet fra menn? :D Anonymkode: f8f88...419 Ja, jeg gjør i grunn det... hvordan det? i allefall etter jeg ble singel, får ofte høre jeg har en ny og sexy utstråling😂 Anonymkode: b5273...ff9
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #5 Skrevet 11. april 2017 6 minutter siden, Overrasket skrev: Dersom du har sagt i klare ord at du ikke er ute etter forhold og dere fortsatte med å styre på, så TROR jeg sjansen er stor for at han tenker at dere bare styrer litt men ikke vil ha et forhold. Hvordan jeg formulerte meg husker jeg ikke, men fikk frem at jeg ikke var ute etter et forhold akkurat nå iallefall! Jeg ønsker bare en "fast" sexpartner som det fungerer med... Anonymkode: b5273...ff9
Gjest Minesveiper Skrevet 11. april 2017 #6 Skrevet 11. april 2017 (endret) Han virker interessert ja Tror ikke han hadde brydd seg særlig om å selge seg som et pappaemne om han ikke så for seg å være rundt barna dine Virker som det er mer enn sex for han. Endret 11. april 2017 av Minesveiper
Gjest Axl Rose Skrevet 11. april 2017 #7 Skrevet 11. april 2017 Vi kan ikke vite sikkert, men ser ut som han er interessert.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #8 Skrevet 11. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvordan jeg formulerte meg husker jeg ikke, men fikk frem at jeg ikke var ute etter et forhold akkurat nå iallefall! Jeg ønsker bare en "fast" sexpartner som det fungerer med... dAnonymkode: b5273...ff9 Da er det nok slik han ser deg og. Anonymkode: 992f8...f24
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #9 Skrevet 11. april 2017 Jeg er 30 år og sammen med en mann på 26 år. Jeg har ett barn, han har ingen. I utgangspunktet var det bare sex, men nå har vi vært sammen i et år. Har aldri hatt det så fint med noen før, han er en herlig fyr. Og vi ler og har det veldig fint sammen. Han har veldig lyst på barn en dag, og jeg har veldig lyst på flere. Så vi ser hvor det bærer, og jobber framover sammen. Ikke heng deg opp i alderen hans. Det har virkelig ingenting å si. Jeg har vært sammen med menn som er både 10 år eldre og 5 år eldre. Vil si han jeg er med nå er den mest modne av de. Kos deg og nyt forelskelsen! Anonymkode: 1d068...1a7 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #10 Skrevet 11. april 2017 29 minutter siden, Bootyhunter skrev: Vi kan ikke vite sikkert, men ser ut som han er interessert. Hadde ikke bare dere kunne fungert likt så hadde jeg hatt en fasit 😆 Anonymkode: b5273...ff9
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #11 Skrevet 11. april 2017 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan jeg formulerte meg husker jeg ikke, men fikk frem at jeg ikke var ute etter et forhold akkurat nå iallefall! Jeg ønsker bare en "fast" sexpartner som det fungerer med... Anonymkode: b5273...ff9 Jeg var i utgangspunktet ikke ute etter et forhold når jeg møtte min kjæreste, det var ikke han heller. Og vi begge var klare på dette. Men følelser kan man ikke styre. Vi begge ble forelska og bestemte oss for å satse og se hvor det går. Anonymkode: 1d068...1a7
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #12 Skrevet 11. april 2017 Kommer ikke til å vare. Det gjør nesten aldri det når mannen er vesentlig yngre enn dama. Anonymkode: 459d7...2f0
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #13 Skrevet 11. april 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommer ikke til å vare. Det gjør nesten aldri det når mannen er vesentlig yngre enn dama. Anonymkode: 459d7...2f0 Hva vet vel du om det? Man har da ingen garantier for at noe vil vare. Men jeg kjenner flere par hvor dama er den eldste. En dame jeg kjenner er ti år eldre enn mannen, de har vært gift i mange år og har barn sammen. Har også tre venninner på min alder (30) som er sammen med menn som er 3-4 år yngre. To av disse parene har fått barn og virker som de har det veldig bra. Det tredje paret er forlovet nå. Blir jo tullete å si noe sånt. Er så typisk kg at noen skal komme og drepe all glede. Dama er forelsket og glad, la henne nyte det uten å trykke henne ned Anonymkode: 1d068...1a7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå