AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #1 Skrevet 11. april 2017 Hei, jeg driver og skal legge inn noe til betaling som jeg skal ha fast hver mnd. Men om jeg setter forfallsdato på disse regningene til f.eks 15. Blir de trukket før, eller blir de trukket på den forfallsdatoen? Anonymkode: a4bfc...6f6
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #2 Skrevet 11. april 2017 Det er vel den som skal ha pengene som bestemmer forfallsdatoen? Er vel lite du kan styre med dette? Anonymkode: ae962...865
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #3 Skrevet 11. april 2017 Hvis du setter 15. som forfallsdato, så trekkes det den 15. (Eller gjerne etter midnatt dagen før pleier det å være.) Anonymkode: 5893c...734 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #4 Skrevet 11. april 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vel den som skal ha pengene som bestemmer forfallsdatoen? Er vel lite du kan styre med dette? Anonymkode: ae962...865 Man kan da endre forfallsdatoen i nettbanken, selv om de som skal ha pengene har angitt en forfallsdato. Lureste er selvsagt å betale til forfall. Men ja, ts. Den datoen du evt angir som forfall er den datoen pengene blir trekt Anonymkode: 8f44b...fb9 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #5 Skrevet 11. april 2017 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg driver og skal legge inn noe til betaling som jeg skal ha fast hver mnd. Men om jeg setter forfallsdato på disse regningene til f.eks 15. Blir de trukket før, eller blir de trukket på den forfallsdatoen? Anonymkode: a4bfc...6f6 Blir trukket på forfallsdato, men hvis dette er helg går den første virkedag. Anonymkode: a7cf8...7cb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå