Gå til innhold

Tanker.. Hva tenker dere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En sår fortid dukker stadig opp i hodet. Prøver å tenke på noe annet fullmåne i kveld.. Vonde tanker tar over plassen igjen.. Påske sjokolade... Vonde tanker tar over igjen og igjen. Jeg har ingen hobby, venner eller familie. 
Så jeg ligger i sengen og da begynner tankene. Tar opp mobilen og går inn på kvinne guiden. Ser at jeg ikke kan bidra til så mye. Føler på ensomheten. Føler på at jeg er ubrukelig, tom, ukreativ og et menneske uten en god fremtid. 

Jeg begynner å tenke på andre. Føler dere det sånn i blant? Ofte? Eller veldig sjeldent? 
Fyller dere tomrommet med andre menneskers liv ved å se på blogg, kjendiser eller venner? Eller kanskje det er kvinne guiden, en hobby eller alkohol du bruker for å legge vekk de negative tankene og fokusere på noe annet? 

Noen som har noen tanker? Eller tenker jeg for mye? Dette er noe jeg virkelig lurer på.. Takk om du tar deg tid til å lese :)

Anonymkode: c0acd...2dd

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synd at du tenker sånn. Men jeg må innrømme at jeg tenker sånn ganske ofte selv. I perioder tenker jeg sånn hver eneste dag. Tidligere fylte jeg tomrommet med diverse narkotiske stoffer, men det er ingen særlig god idé i lengden. Jeg har egentlig ikke så mange tips, men når jeg begynner å tenke sånn, prøver jeg å tvinge meg til å gjøre noe. Være i aktivitet, sånn at jeg ikke får tid til å tenke eller å kjenne på de kjipe følelsene. Problemet mitt er ofte nettopp det at jeg tenker for mye. Er det noe du liker å drive med? Noe du syns er morsomt?

Du fortjener egentlig et bedre svar enn mitt, så jeg håper noen andre svarer deg også! Uansett er jeg 137% sikker på at du ikke er ubrukelig. :)  Håper du får det bedre med deg selv. :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...