Gå til innhold

Vendela + Petter?

Eplepai1

Anbefalte innlegg

På 17.4.2017 den 19.58, Snuppelupp.. skrev:

Selvfølgelig! Men jeg kysser ikke mine venner selv om jeg tilbringer tid sammen med dem... Og da syns jeg det er litt rart å gjøre det i et sladreblad 😉 

Rart de sier kline, når eneste "klinebildet" de har, er når han kysser henne på kinnet. Når ble det klining?
Normalt at venner kysser hverandre på kinnet. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jentekvinne
18 timer siden, Valetta skrev:

Eller er det bare et forretningsstunt?

Tilfeldig at Vendela kommer med en hudpleiekolleksjon akkurat nå?

Tror ikke Vendela trenger et kyssebilde med Petter Pilgaard for å promotere hudpleiekolleksjonen sin ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.4.2017 den 17.04, Valetta skrev:

Eller er det bare et forretningsstunt?

Tilfeldig at Vendela kommer med en hudpleiekolleksjon akkurat nå?

Lurer på hvem som lar seg lure til å kjøpe Vendelas hudpleieprodukter, bare fordi det antydes at hun er sammen med Petter Pilgaard og oppmerksomheten det medfører :)

Endret av JackIost
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, JackIost skrev:

Lurer på hvem som lar seg lure til å kjøpe Vendelas hudpleieprodukter, bare fordi det antydes at hun er sammen med Petter Pilgaard og oppmerksomheten det medfører :)

Så du mener at oppmerksomhet rundt Vendela ikke kan bidra til å fremme markedsføringen rundt hennes produkt...javel...

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Valetta skrev:

Så du mener at oppmerksomhet rundt Vendela ikke kan bidra til å fremme markedsføringen rundt hennes produkt...javel...

Her bommet du dessverre i din analyse av mitt innlegg :)

Reklame fungerer, ellers hadde ikke reklame eksistert. Men hvem er de som kommer til å slåss om å skaffe seg Vendela sine hudpleieprodukter pga. omtalen med Vendela/Pilgaard? Ja, de finnes nok, men hvem i all verden er disse menneskene? Det undrer jeg på :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da forstår du ikke hva jeg mener. Jeg tenker at generelt vil medieomtale gi økt oppmerksomhet rundt personen og gjøre vedkommende mer interessant. Vendela er slik jeg tenker, litt "gått ut på dato". Nå er hun litt i vinden igjen pga Farmen og Petter Pilgaard. Så gir hun ut en hudpleieserie og folk som ellers har "glemt" Vendela kaster kanskje et ekstra blikk på reklamen, nettopp fordi publisiteten rundt har vekket henne litt til live igjen.

Jeg er ingen markedsanalytiker, men tenkte rett og slett litt enkel logikk. Om det er sånn eller ikke bryr meg midt bak. Det var bare et lite innspill, og om du er uenig så er det HELT greit.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og disse menneskene kan være hvem som helst. Deg, meg. Noen som tilfeldigvis har lyst til å prøve noe nytt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
På 24.4.2017 den 17.00, Valetta skrev:

Da forstår du ikke hva jeg mener. Jeg tenker at generelt vil medieomtale gi økt oppmerksomhet rundt personen og gjøre vedkommende mer interessant. Vendela er slik jeg tenker, litt "gått ut på dato". Nå er hun litt i vinden igjen pga Farmen og Petter Pilgaard. Så gir hun ut en hudpleieserie og folk som ellers har "glemt" Vendela kaster kanskje et ekstra blikk på reklamen, nettopp fordi publisiteten rundt har vekket henne litt til live igjen.

Jeg er ingen markedsanalytiker, men tenkte rett og slett litt enkel logikk. Om det er sånn eller ikke bryr meg midt bak. Det var bare et lite innspill, og om du er uenig så er det HELT greit.

Riktig.

Alle som er med i kjendisprogrammer er der for å pushe sin person og alt søppelet de har satt navnet sitt på. Konseptet "Kjendis-Farmen" er jo i seg selv ganske latterlig.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Rosalie skrev:

Ble helt rørt jeg :) Men har mistenkt lenge at de holdt på å bli et par, men ville ta det rolig i starten. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snodig par. Tror det kan oppstå mye rare følelser i rare settinger. F.eks Farmen. Greit nok, det er en stund siden nå og de finner jo tydeligvis glede i hverandre, men jeg tror ikke dette hadde oppstått i en normal setting. De er bare så ufattelig forskjellig. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
35 minutter siden, Valetta skrev:

Snodig par. Tror det kan oppstå mye rare følelser i rare settinger. F.eks Farmen. Greit nok, det er en stund siden nå og de finner jo tydeligvis glede i hverandre, men jeg tror ikke dette hadde oppstått i en normal setting. De er bare så ufattelig forskjellig. 

Hvordan vet du det? Og på hvilken måte mener du de er så forskjellige?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg som begynte å tro at Petter kanskje var intr i det andre laget jeg, men koselig for dem da. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30. mai 2017 den 16.12, Iguana skrev:

Ble helt rørt jeg :) Men har mistenkt lenge at de holdt på å bli et par, men ville ta det rolig i starten. 

Jeg også. Syns de er kjempesøte sammen. :hjerte: Virker som herlige mennesker begge to. :rodmer:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vendela har med å være sammen med tullinger hun, Petter er vel en av de bedre hun har valgt. Bare å google de andre 2 æsj....

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...