Gjest Anna Nas Skrevet 23. juli 2017 #81 Del Skrevet 23. juli 2017 Denne typen reality er så feil ift hennes i utgangspunktet forholdsvis classy merkevare, at jeg ikke kan skjønne annet enn at hun virkelig har behov for pengene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest justcurious Skrevet 24. juli 2017 #82 Del Skrevet 24. juli 2017 Er drittlei av dem allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 25. juli 2017 #83 Del Skrevet 25. juli 2017 Jeg hadde et så utrolig godt inntrykk av dem etter Farmen, men det har blitt svært redusert nå. De er uforskyldt i at Se og hør gjorde dem til føljetong over ørten uker, men det å skumme fløten av forholdet på denne måten er bare flaut. Petter har jo gjort karriere av å være kjendis uten substans, men Vendela har jo faktisk andre bein å stå på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaktuspotte Skrevet 25. juli 2017 #84 Del Skrevet 25. juli 2017 8 timer siden, CecilieX skrev: Jeg hadde et så utrolig godt inntrykk av dem etter Farmen, men det har blitt svært redusert nå. De er uforskyldt i at Se og hør gjorde dem til føljetong over ørten uker, men det å skumme fløten av forholdet på denne måten er bare flaut. Petter har jo gjort karriere av å være kjendis uten substans, men Vendela har jo faktisk andre bein å stå på. Jeg er så enig med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettmagica Skrevet 29. juli 2017 #85 Del Skrevet 29. juli 2017 Det er vel hyggelig for dem at de har funnet hverandre, men realityshowet som kommer er bare superflaut... En flopp før det har begynt fordi det en gang var et program som het Petter elsker Mari.....Uff.... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg