AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #1 Skrevet 11. april 2017 Ja jeg vet, de er ikke særlig fine, men jeg trenger en slik til et bord som står ute i en felleshage. Hvor får jeg kjøpt dette? Vet jeg kan få kjøpt metervis, men jeg tenker på slike hvite runde som ser ut som blondeduker e.l. Gjerne heldekkende og litt lange. Noen som skjønner hva jeg mener og som vet hvor jeg kan få tak i disse? Anonymkode: 4989e...86c
GratefulOctopus Skrevet 11. april 2017 #2 Skrevet 11. april 2017 Europris eller Nille, kanskje? Kanskje til og med Jysk?
Forundret.. Skrevet 11. april 2017 #3 Skrevet 11. april 2017 Er få som har runde tror jeg men både sparkjøp, nille, kid, princess selger pr meter. Det er jo enkelt å få klippet til en rund, må bare ikke være et for stort bord. Er nok mer å finne over nettet kanskje, googlet voksduk? 1
Frøken Mitzi Skrevet 11. april 2017 #4 Skrevet 11. april 2017 (endret) Både nille og Kid hadde runde i fjor. Når påska er over, dukkar set nok opp i butikkane etterkvart :-) Endret 11. april 2017 av Frøken Mitzi ordretting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå