AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #1 Skrevet 11. april 2017 Ville du som dame reagert negativt hvis du fant ut at daten din var på KG? Som mann synes liker jeg bedre dette forumet enn diskusjon.no. Der snakker de for mye om dataspill, datamaskiner, biler og tenkiske duppeditter. Synes også det er mange interessante tråder på singelforumet, seksualforumet, karriere/utdanning og reiseliv. Noe annet enn det diskusjon.no kan tilby. Mange av tingene som diskuteres appellerer mer til meg enn det som skrives på diskusjon.no Anonymkode: fcbff...f3f 1
annebanane Skrevet 11. april 2017 #2 Skrevet 11. april 2017 Spørst på hva han skriver om jeg reagerer negativt. Hadde ikke brydd meg i de fleste tilfeller, men enkelte kan jeg fint unngå. 3
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #3 Skrevet 11. april 2017 Jeg hadde ikke likt det for å si det sånn. Anonymkode: 16c5e...6a4 6
Gorgonzola Skrevet 11. april 2017 #4 Skrevet 11. april 2017 Ærlig talt, det er faktisk helt krise. #vurdereåslettemegakkuratnå 5
VårKonto Skrevet 11. april 2017 #5 Skrevet 11. april 2017 Det spørs hvem det hadde vært det. Måtte nesten vite brukernavnet. Kunne vært dealbreaker, noen av mannfolka her inne er jo helt blåst i hodet, andre er jo kule som is. 10
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #6 Skrevet 11. april 2017 Nei. De er avvikere Anonymkode: bdc85...952 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #7 Skrevet 11. april 2017 På generell basis hadde jeg ikke reagert negativt. Jeg ville aldri ha rørt de synlige mannlige brukerne her med ildtang uansett, så sannsynligheten for at daten min skulle vise seg å være en av disse er lik null. En mer ordinær og litt usynlig bruker hadde ikke gjort meg noe som helst. Jeg er jo her selv. Anonymkode: 9eef8...bb7 7
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #8 Skrevet 11. april 2017 Det er kanskje ikke det aller første du burde si om deg selv.. Anonymkode: c2977...199 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #9 Skrevet 11. april 2017 Ja. Jeg har ikke et godt inntrykk av de mannlige brukerne her inne. Anonymkode: 0256e...512 6
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #10 Skrevet 11. april 2017 ja det er litt femi så det ville jeg ikke likt. Anonymkode: c4630...e67 2
Callisto83 Skrevet 11. april 2017 #11 Skrevet 11. april 2017 Det spørs. Hvis jeg hadde funnet ørten innlegg fra han noe ala "blir du takknemmelig for å bli sprutet i ansiktet", eller "er tissen min ok, den veier bare 804 gram" så hadde nok ikke det vært noe å bygge videre på... Hvis det derimot var noe litt fornuftig og interessant, så hvorfor ikke? 9
Sykkelkopp Skrevet 11. april 2017 #12 Skrevet 11. april 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: På generell basis hadde jeg ikke reagert negativt. Jeg ville aldri ha rørt de synlige mannlige brukerne her med ildtang uansett, så sannsynligheten for at daten min skulle vise seg å være en av disse er lik null Anonymkode: 9eef8...bb7 Hvis du med synlig mener sånne som meg så må jeg si, du hadde ikke hatt en sjans til å kjenne meg igjen. Jeg vet hva folk tåler å høre og ikke høre og jeg har ingen grunn til å gjøre ting vanskeligere for meg selv. "Think as you like, but behave like the others" 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ville du som dame reagert negativt hvis du fant ut at daten din var på KG? Anonymkode: fcbff...f3f Hvorfor bry seg? Gjennomsnitsskvinnen ville brydd seg mer om det faktum at du virker så lite selvssikker at du må spørre om lov til å være her...- eller om de tror du er teit da 2
melatonin Skrevet 11. april 2017 #13 Skrevet 11. april 2017 Hadde han vært en hyggelig bruker så helt ok. Hadde han vært en kvinner-er-horer-og-skal-knulles-i-rompa-bruker så hadde jeg stikk av og aldri sett meg tilbake. Eller jo, han kunne fulgt etter meg og med en slik holdning er det greit å sikre seg en "fri rygg". 8
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #14 Skrevet 11. april 2017 Hadde uten tvil sagt hadebra. Anonymkode: 164ad...66e 4
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #15 Skrevet 11. april 2017 Egentlig hadde jeg satt mest pris på hvis han ikke hang her, for det er tross alt et sted som bare spyr ut mye gørre, STORT sett.. Anonymkode: f7454...7f0 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #16 Skrevet 11. april 2017 Det kommer helt an på hvordan han oppførte seg her. Anonymkode: b05d0...6da 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #17 Skrevet 11. april 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes også det er mange interessante tråder på singelforumet, seksualforumet, Anonymkode: fcbff...f3f Haha, merker fortsatt at jeg hadde likt det bedre om han var opptatt av noe annet i stedet for disse kategoriene Liker at både jeg og kjæreste gjør andre ting enn KG egentlig.. høres vel dobbelmoralskt ut siden jeg sitter her å skriver, men stort sett er jeg aldri her Anonymkode: f7454...7f0
Silfen Skrevet 11. april 2017 #19 Skrevet 11. april 2017 Spørs jo hvem det er. Generelt hadde jeg ikke brydd meg.
Teethgrinding Skrevet 12. april 2017 #20 Skrevet 12. april 2017 Tipper jeg holder god kurs i denne tråden. Jeg ville gjerne snudd denne problemstillingen litt på hodet. Ville du som mannlig bruker datet en dame som henger på KG? Min erfaring er at de kvinnene jeg har i mitt liv ikke på noen måter likner Kg's typiske debattlogikk. De kvinner jeg har rundt meg er flotte, oppegående, høyt utdannede og intellektuelt interessante kvinner jeg har enorm respekt for. De lærer meg noe, hver dag. Argumentasjonene likner overhodet ikke på noe man finner på KG. Kunnskapsrike flotte kvinner i mitt virkelige liv er så dag-og-natt ulike fra Kg. Hadde man gjort en analyse av hva slags typer kvinnelige brukere som frekventerer KGs debatter antar jeg det ville det vært noe sosioøkonomisk sørgelig lesning. Det er dog ikke til å stikke under en stol at det er lite å hente av å diskutere med folk som er enige med deg. Sånn sett er KG festlig og interessant. Men, å date? Aldri verden. Så vondt vil jeg meg selv ikke. Jeg blir rett og slett veldig lite imponert her inne, med noen gode unntak av enkelte ordentlig smarte brukere. Mannfolk på KG derimot føler jeg man kan dele inn i to kategorier: batshit crazy og potte tett i pappen, eller rimelig normale. Det er flere ting kvinner på KG svært reagerer negativt på som et hav av menn bredt over linja diskuterer åpent seg i mellom. Gjengse holdninger. Det jeg lurer mest på er hvor KG-damene skal finne disse flotte mannfolka de snakker om. Det virker som den arketypen mannfolk KG-damene leter etter, mot den typiske mann som vralter rundt der ute, er igrunn svært ulike. Nei, takke seg til en dame som ikke er på KG. En mann derimot? Vel, skyt meg selv i foten, men det virker som dere hører sammen på en eller annen måte. 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå