brownbrown Skrevet 11. april 2017 #1 Del Skrevet 11. april 2017 (endret) som titellen sier. hvilken hårfrisyre er mest tiltrekkende for deg på menn ? sleng med bilder jeg tenkte å klippe meg før kjæresten kommer hjem fra ferie og det hadde vært greit med noen tips håret mitt er foreløbig og har vell egentlig alltid vært som han første på bildet, ikke de 2 med sleik Endret 11. april 2017 av brownbrown Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #2 Del Skrevet 11. april 2017 Jeg liker litt langt hår. Men tror ikke det er overtall av kvinner som har min facinasjon av hår Den du viser til, spesielt de med sleik, er langt nede på lista av hva jeg fortrekker. Husker det var en jeg kjente som pleide å ha det slik også kom han en dag uten å ha ordnet det og var 10 ganger mer kjekk i mine øyne. Anonymkode: 84f2e...d60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brownbrown Skrevet 11. april 2017 Forfatter #3 Del Skrevet 11. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg liker litt langt hår. Men tror ikke det er overtall av kvinner som har min facinasjon av hår Den du viser til, spesielt de med sleik, er langt nede på lista av hva jeg fortrekker. Husker det var en jeg kjente som pleide å ha det slik også kom han en dag uten å ha ordnet det og var 10 ganger mer kjekk i mine øyne. Anonymkode: 84f2e...d60 Jeg liker heller ikke de med sleik. Syns det ser litt rart ut. Men nå har alle på jobben dønn lik og med skjegg. Lurer på om det er det som er poppis nå. Jeg har den frisyren som er på første bildet men er litt lei den. De 2 andre bildene bare la jeg til siden de kom opp på google søket "popular hairstyle men 2017" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #4 Del Skrevet 11. april 2017 1 minutt siden, brownbrown skrev: Jeg liker heller ikke de med sleik. Syns det ser litt rart ut. Men nå har alle på jobben dønn lik og med skjegg. Lurer på om det er det som er poppis nå. Jeg har den frisyren som er på første bildet men er litt lei den. De 2 andre bildene bare la jeg til siden de kom opp på google søket "popular hairstyle men 2017" Ja den er veldig inn nå har jeg inntrykk av. Men jeg kjenner ikke dama di, så vanskelig å si hva hun liker. Øverste var mye bedre enn de med sleik. Men er generelt ikke så gira på den barbert kort på sidene greie. Men det er bare meg da. For meg: Aragorn! Anonymkode: 84f2e...d60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #5 Del Skrevet 11. april 2017 Av de 3, definitivt #1, heller litt bustete enn dratt bakover i hårvoks. Anonymkode: 88451...207 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brownbrown Skrevet 11. april 2017 Forfatter #6 Del Skrevet 11. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja den er veldig inn nå har jeg inntrykk av. Men jeg kjenner ikke dama di, så vanskelig å si hva hun liker. Øverste var mye bedre enn de med sleik. Men er generelt ikke så gira på den barbert kort på sidene greie. Men det er bare meg da. For meg: Aragorn! Anonymkode: 84f2e...d60 Jeg får dessverre ikke så langt hår lengre som aragorn og har vell aldri hatt d heller. Men jeg er ikke skinnet på siden slik som på første bildet. Har hår på sidene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athleisure Skrevet 11. april 2017 #7 Del Skrevet 11. april 2017 Likte nr 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brownbrown Skrevet 11. april 2017 Forfatter #8 Del Skrevet 11. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Av de 3, definitivt #1, heller litt bustete enn dratt bakover i hårvoks. Anonymkode: 88451...207 Det var kun illustrasjonbilder. Var derfor jeg ba dere legge ved bilder:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #9 Del Skrevet 11. april 2017 Liker helt ærlig ingen av variantene, synes hår er finest når det er lik lengde over det hele, ikke barbert på siden. Anonymkode: a87c4...d76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #10 Del Skrevet 11. april 2017 9 minutter siden, brownbrown skrev: Jeg får dessverre ikke så langt hår lengre som aragorn og har vell aldri hatt d heller. Men jeg er ikke skinnet på siden slik som på første bildet. Har hår på sidene Da tror jeg egentlig det kan væe en ide å spørre frisøren? Blir lettere for de å se hva som passer best til deg og ditt ansikt Anonymkode: 84f2e...d60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 11. april 2017 #11 Del Skrevet 11. april 2017 Hvis mannen er kjekk spiller det lite rolle hva slags frisyre han har, men skjegg kan de spare meg for. Da ser de bare ut som gubbete bestefedre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brownbrown Skrevet 11. april 2017 Forfatter #12 Del Skrevet 11. april 2017 17 minutter siden, Boomonster skrev: Hvis mannen er kjekk spiller det lite rolle hva slags frisyre han har, men skjegg kan de spare meg for. Da ser de bare ut som gubbete bestefedre. Heheh. Hva med 3 dagers skjegg da? Det pleier jeg å ha Jeg liker heller ikke for mye skjegg. Er så lei den trenden om at folk tror de er mer mann fordi de har langt skjegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brownbrown Skrevet 11. april 2017 Forfatter #13 Del Skrevet 11. april 2017 18 minutter siden, Boomonster skrev: Hvis mannen er kjekk spiller det lite rolle hva slags frisyre han har, men skjegg kan de spare meg for. Da ser de bare ut som gubbete bestefedre. Men hårfrisyren er jo med på å gjøre mannen kjekk?? Er ikke det en stor del også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosaprosa20 Skrevet 11. april 2017 #14 Del Skrevet 11. april 2017 Personlig liker jeg den øverste best, rett og slett fordi jeg syns sleik er så sleskt. Det kommer veldig an på hvordan gutten ser ut og hva slags frisyrer han kler, men jeg er litt ferdig med den "party-svenske-looken" med barberte sider og sleik. Egentlig syns jeg det er like fint med den øverste frisyren og like langt hår overalt. Trenger ikke barbere sidene. Vet om mange jenter som liker gutter med langt hår, så det er nok veldig individuelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 11. april 2017 #15 Del Skrevet 11. april 2017 Styr unna hentesveis, så er det meste til å leve med... Generelt er jeg tilhenger av litt lengde, men hva som faktisk er kledelig kommer jo helt an på både mannen og håret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 11. april 2017 #16 Del Skrevet 11. april 2017 2 timer siden, brownbrown skrev: Men hårfrisyren er jo med på å gjøre mannen kjekk?? Er ikke det en stor del også Kjekk er kjekk. Det blir det samme med kvinner, en vakker kvinne blir ikke mindre vakker bare fordi hun forandrer frisyre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå