Gå til innhold

Kontakte kvinne jeg ikke kjenner på Facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter, dette er min første post her

jeg trener på et lite gym i oslo som er døgnåpent. jeg trener der 3 ganger i uken veldig sent. det er en sinnsykt nydelig dame som trener der, hun har kjempefine øyne og fine smilehull. jeg har veldig lyst å snakke med henne, men jeg tørr ikke. for det andre så trener hun helt andre tider enn meg, men et par få ganger har hun trent sent på samme tid som meg, dette er så sjeldent det er kun 1 gang i mnd kanskje og jeg har ikke sjangs til å trene tidligere pga jobb

igår kom jeg sent på gymmet og da jeg skulle åpne døren sto hun rett innenfor og var akkurat på vei inn ytterdøren, så vi åpnet døren samtidig, hun ble kjemepflau/sjenert og smilte, men så ned , men på en god måte. jeg ville si hei akkurat da og prate med henne, men hun ble så sjenert hun forsvant fort, jeg kommer garantert ikke til å se henne igjen på gymmet på en stund siden hun sjeldent trener samme tid.

er det innenfor å sende henne en mld på fb ? jeg vet hvem hun er. jeg har fått inntrykk av at hun liker meg /syns jeg er fin  da hun eller pleier å se på meg de få gangene hun trener der. 

er dette ok ? eller er jeg ekkel nå ? jeg kommer uansett ikke til å møte henne tilfeldig på byn eller noe oslo er alt for stort

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke likt det om noen jeg hade sett på treningssenteret men aldri snakket med hadde sendt melding på fb. Ville heller startet med å si hei når du ser henne og ta det derfra.

Anonymkode: 89516...ff2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd at ukjente menn kontakter meg på FB, og det har aldri blitt noe mer. Det føles stalker-ish og rart. 

Start med å si hei når du ser henne.

Anonymkode: e4f7f...235

• Liker 3
Skrevet

Den som intet våger, intet vinner. Det verste som kan skje er vel at hun sier nei, ikke verre enn det. Da vet du i hvertfall hvor landet ligger :)

• Liker 1
Skrevet

jeg har gjort det der selv for mange år siden. for min del gikk det veldig bra, jeg tok også først kontakt på fb, men hun tok det greit. og vi holdt på en stund, men det ble ikke oss tilslutt uansett, men vi er venner idag. jeg vet ikke helt hva du bør gjøre i din situasjon da alle kvinner er forskjellig

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vet du hvem hun er? Hvis det er en naturlig måte og dere har felles venner, så er det ok å kontakte henne via facebook. Men ellers, så er det kleint. 

Anonymkode: 03758...d65

Skrevet

Siden du sier at du IKKE vet når dere treffer neste gang, er det greit å sende mld/forespørsel på facebook.

Men pass på at bildet av deg på profil slik at hun vet hvem har sendt.

Skrevet

Start med å si hei neste gang dere møtes.

AnonymBruker
Skrevet

Poke henne på Facebook, men tørr du ikke snakke med henne når dere møtes, så er det sikkert ikke ment å bli noe.

Anonymkode: 50c95...7c7

AnonymBruker
Skrevet

Det er virkelig turn-off når fremmede menn forsøker å sjekke deg opp på sosiale medier. Snakk med henne istedet

Anonymkode: c22b4...e4a

• Liker 2
Gjest impressa
Skrevet

Det er jo en viss sjanse for at dere møtes igjen snart? Sats heller på det. Jeg har fått noen meldinger av den typen opp gjennom og synes det er turn-off hver gang.

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, squidboy skrev:

Hei jenter, dette er min første post her

jeg trener på et lite gym i oslo som er døgnåpent. jeg trener der 3 ganger i uken veldig sent. det er en sinnsykt nydelig dame som trener der, hun har kjempefine øyne og fine smilehull. jeg har veldig lyst å snakke med henne, men jeg tørr ikke. for det andre så trener hun helt andre tider enn meg, men et par få ganger har hun trent sent på samme tid som meg, dette er så sjeldent det er kun 1 gang i mnd kanskje og jeg har ikke sjangs til å trene tidligere pga jobb

igår kom jeg sent på gymmet og da jeg skulle åpne døren sto hun rett innenfor og var akkurat på vei inn ytterdøren, så vi åpnet døren samtidig, hun ble kjemepflau/sjenert og smilte, men så ned , men på en god måte. jeg ville si hei akkurat da og prate med henne, men hun ble så sjenert hun forsvant fort, jeg kommer garantert ikke til å se henne igjen på gymmet på en stund siden hun sjeldent trener samme tid.

er det innenfor å sende henne en mld på fb ? jeg vet hvem hun er. jeg har fått inntrykk av at hun liker meg /syns jeg er fin  da hun eller pleier å se på meg de få gangene hun trener der. 

er dette ok ? eller er jeg ekkel nå ? jeg kommer uansett ikke til å møte henne tilfeldig på byn eller noe oslo er alt for stort

Hun vil neppe tenke på deg som et creep når man leser konteksten. Send melding :)

Anonymkode: c29ec...acf

• Liker 1
Skrevet

takk for svar. jeg tror dessverre ikke at jeg kommer til å møte henne i noe nær fremtid, men isåfall vist jeg gjør det hva skal jeg gjøre da ? jeg kjenner jo ikke henne i dete hele tatt. er det ikke rart å bare si hei ? sånn ut av det blå ? og hvor går jeg derfra ? skal jeg bruke noe kroppspråk ? smile , se henne i øynene eller på henne for å vise jeg er interessert ?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hun vil neppe tenke på deg som et creep når man leser konteksten. Send melding :)

Anonymkode: c29ec...acf

hvor gammel er du ? de fleste her sier jo det er ekkelt . kanskje det er aldersforskjell på dere med ulike meninger, hun jeg snakker om fra gymmet er 21

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, squidboy skrev:

takk for svar. jeg tror dessverre ikke at jeg kommer til å møte henne i noe nær fremtid, men isåfall vist jeg gjør det hva skal jeg gjøre da ? jeg kjenner jo ikke henne i dete hele tatt. er det ikke rart å bare si hei ? sånn ut av det blå ? og hvor går jeg derfra ? skal jeg bruke noe kroppspråk ? smile , se henne i øynene eller på henne for å vise jeg er interessert ?

Si hei og smil :) Hvis dere går forbi hverandre eller noe slikt. Om hun titter i din retning kan du smile til henne :) Definitisvt se henne i øynene. Ikke titt på brystene liksom :P 

Anonymkode: 89516...ff2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke det er noe problem å kontakte fremmede på facebook MEN ikke en du har sett på treninssenter, dette er en av grunnene til at jeg ikke gidder å trene på sånne steder, for tro det eller ei jenter er det for å trene men det er ganske awkward når man skal bli beglodd. Så faren er at hun kommer til å måtte bytte treningsenter eller gi opp hele greia.

Det er bedre om du prøver å tolke signaler hvis du møter henne igjen, og ikke vær for frampå hvis hun er ukomfortabel med det. 

Anonymkode: 51bc1...0aa

AnonymBruker
Skrevet

Egentlig så må du avgjøre det her selv, du veit selv mer om situasjonen. 

Anonymkode: 51bc1...0aa

Skrevet
1 time siden, squidboy skrev:

Du synes det er mer rart å si hei til en du står ansikt til ansikt med enn å sende en melding på facebook? Jeg synes i alle fall det er mindre rart at noen hilser på meg enn at de sender meg melding på facebook.. Du sier hei, og tar det derfra. Kan være smart å planlegge et spørsmål slik at du får en samtale i gang, akkurat hva er du nok best til å finne ut av selv siden du er der, men det kan være hva som helst, unntatt noe som ber om personlige opplyninger. Spør om det er en bra dag, om det er en tøff økt, om hun har hatt en fin påske, hva som helst. Om hun svarer så kort som mulig eller litt mer utfyllende vil også gi deg en pekepinn på om hun har noen interesse. At hun ser på deg på trening hvis dere er blant få som trener sent trenger ikke bety så mye, det er naturlig at øynene sveiper til det som rører seg i et ellers stille rom, jeg ser i alle fall på folk på trening helt uten å tenke over det, fordi øynene mine ubevisst søker etter bevegelse.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...