Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om man trenger vaksine-kvittering om man skal til Thailand? 
På forhånd takk :-)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bor i Thailand og har aldri måtte vise kortet fram noen plass. Men skal du til naboland så må du det. 

Veldig bra du fyller på vaksinene dine! Thailand er ikke verdens mest renslige land. 

Anonymkode: 18714...173

AnonymBruker
Skrevet

Det er ingen obligatoriske vaksiner for å reise til Thailand. Har en venninne som stadig reiser ned dit, hun vaksinerer seg aldri.

Anonymkode: de5e1...302

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ingen obligatoriske vaksiner for å reise til Thailand. Har en venninne som stadig reiser ned dit, hun vaksinerer seg aldri.

Anonymkode: de5e1...302

Bare idiotisk å ikke revaksinere seg. Her spres bakterier som ild i tørt gress, spesielt hvid du får et åpent sår. 

Anonymkode: 18714...173

• Liker 1
Skrevet

Har tatt vaksinene mine, men har ikke fått noe typ "kvittering". Men da ser det ut som om det skal gå bra. Tusen takk for svar :) 

• Liker 1
Skrevet
På 12.4.2017 den 8.28, Gjest47474 skrev:

Har tatt vaksinene mine, men har ikke fått noe typ "kvittering". Men da ser det ut som om det skal gå bra. Tusen takk for svar :) 

Jeg var på backpacking i Sørøst Asia så tok en del vaksiner, jeg fikk en sånn liten gul bok hvor vaksinene jeg har tatt er skrevet inn, signert av de som utførte det og dato. Trengte den aldri noe sted men om du blir syk eller må på sykehus er det greit å ha den med. :) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk en utskrift på ark da jeg tok vaksiner før reise. Tok det med, men måtte aldri vise det frem. 

Anonymkode: e2eeb...deb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...