Gå til innhold

Eks som tar kontakt og så fader ut

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eksen tok kontakt med meg etter å ha gjort det slutt fordi "det føltes for mye som et forhold" og det var han ikke klar for.. vi var eksklusive i 4 mnd.... (jeg kaller det et forhold, men det er vel ulike definisjoner på det..) Han savnet meg og ville prate. Jeg sa at han hadde såret meg og at jeg ville at han skulle tenke seg godt om før han evt initierte noe mer igjen. Så holdt vi litt kontakt - han snakket stadig om at han ville prate med meg, men så fadet det ut. Jeg sendte ham en melding og spurte om vi skulle prate og han svarte "ja det må vi en dag". Hørte aldri noe mer.. dette gir ingen mening for meg. Mulig han har møtt noen andre, eller noe annet har skjedd. Men kunne kan ikke sagt det? Hvorfor er det så vanskelig å behandle folk med litt respekt? 

Anonymkode: 9471c...36f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eksen tok kontakt med meg etter å ha gjort det slutt fordi "det føltes for mye som et forhold" og det var han ikke klar for.. vi var eksklusive i 4 mnd.... (jeg kaller det et forhold, men det er vel ulike definisjoner på det..) Han savnet meg og ville prate. Jeg sa at han hadde såret meg og at jeg ville at han skulle tenke seg godt om før han evt initierte noe mer igjen. Så holdt vi litt kontakt - han snakket stadig om at han ville prate med meg, men så fadet det ut. Jeg sendte ham en melding og spurte om vi skulle prate og han svarte "ja det må vi en dag". Hørte aldri noe mer.. dette gir ingen mening for meg. Mulig han har møtt noen andre, eller noe annet har skjedd. Men kunne kan ikke sagt det? Hvorfor er det så vanskelig å behandle folk med litt respekt? 

Fordi han er mest fokusert på sine behov, ikke dine, og det har han nok vært hele veien. Ikke svar ham om han tar kontakt igjen, for da vil det samme skje igjen. Han vil ha deg der når han føler behovet for trygghet, og samtidig ha muligheten til å ha den friheten singellivet tilbyr. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

tror dessverre du har rett. og det verste er følelsen av å føle seg dum og lurt. for jeg brydde meg virkelig om ham. og vi hadde det virkelig bra sammen når ting fungerte.. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

tror dessverre du har rett. og det verste er følelsen av å føle seg dum og lurt. for jeg brydde meg virkelig om ham. og vi hadde det virkelig bra sammen når ting fungerte.. 

Du trenger ikke føle deg dum, det er menneskelig å forelske seg, og det er menneskelig å ikke være forelsket mer. Man er ikke dum selv om følelsene ikke blir gjengjeldt, bare såret eller skuffet. Du er derimot dum hvis du fortsetter å kontakt med ham nå.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet! Problemet er mest at han bare lot ting henge i luften. Noe som egentlig var over. Og jeg har behov for closure. Utrolig egoistisk! Og.. jeg har selvfølgelig lyst til å kjefte ham ut, men det kan jeg jo ikke nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...