Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, noen som vet om statlig ansatte får lønn idag? :)

Anonymkode: b34b1...f7b

Videoannonse
Annonse
Gjest ricecrispies
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hei, noen som vet om statlig ansatte får lønn idag? :)

Anonymkode: b34b1...f7b

Regner med det kommer rundt 15.40👍

AnonymBruker
Skrevet

Samme her

Anonymkode: 172e2...c9b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde stat og kommune fikk lønn idag, men har hittil ikke sett ett rødt øre...

Anonymkode: e67d8...d5c

Skrevet

jeg har fått!

Skrevet

Jeg fikk i morges. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, _popcorn_ skrev:

jeg har fått!

Det er nok forskjell fra sted til sted. Jeg er kommuneansatt og har ikke fått noe enda, men fikk lønnsslippen idag (vi pleier å få den dagen før lønn) og på den så sto datoen på utbetaling av lønn den 12. Vet at andre kommuner har fått lønn, noen fikk t.o.m før helgen. Det er kjedelig å ikke få lønn noe tidligere da man har veldig knapp tid til å handle inn til påske på. Spesielt når man jobber turnus. Da er det ikke snakk om noen halv dag imorra. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er nok forskjell fra sted til sted. Jeg er kommuneansatt og har ikke fått noe enda, men fikk lønnsslippen idag (vi pleier å få den dagen før lønn) og på den så sto datoen på utbetaling av lønn den 12. Vet at andre kommuner har fått lønn, noen fikk t.o.m før helgen. Det er kjedelig å ikke få lønn noe tidligere da man har veldig knapp tid til å handle inn til påske på. Spesielt når man jobber turnus. Da er det ikke snakk om noen halv dag imorra. 

får vanligvis lønnslipp 7., men fikk den 6. denne måneden. Og der sto det at lønn utbetales 11.
Jobber i helseforetak.

AnonymBruker
Skrevet

Vi får alltid lønnen dagen før vi egentlig skal ha den. Så får den i dag, men jeg har den aldri på konto før rundt 1600. 

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi får alltid lønnen dagen før vi egentlig skal ha den. Så får den i dag, men jeg har den aldri på konto før rundt 1600. 

Jeg pleier å ha den på konto ca kl. 22.00 kvelden før lønningsdag, så jeg får den nok ikke før det ikveld heller. Å mange butikker og apotek - utenom matbutikker stenger tidligere imorgen. Kjedelig, da rekker man kanskje apoteket om man er heldig når man jobber til kl. 15.30. 

AnonymBruker
Skrevet

Vi får den også som regel dagen før lønningsdato,men rett før 16.00.

Tror det er fordi sparebank 1 har kjøring rundt 15.30? Regner med den kommer i dag i alle fall. Hadde vært deilig å slippe storhandel i morgen :)

Anonymkode: 21fb9...4f6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk tidlig i morges, jobber i staten og har dnb.

Anonymkode: f61e7...1ee

Gjest ricecrispies
Skrevet

Fikk varsel om innbetaling nå.

AnonymBruker
Skrevet

Fortsatt ingenting her. Blir nok en stressende storhandel på meg imorra etter jobb 😮

AnonymBruker
Skrevet

Fikk den i morges. Handler uansett med kredittkort, så slipper å tenke på lønningsdager. Må være stressende å ha kombinasjonen ingen kredittkort og tom konto før lønningsdag hver gang. 

Anonymkode: 5e26c...3a5

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fikk den i morges. Handler uansett med kredittkort, så slipper å tenke på lønningsdager. Må være stressende å ha kombinasjonen ingen kredittkort og tom konto før lønningsdag hver gang. 

Tja, det er vel ingen god løsning å leve på kreditt heller, så du trenger ikke å være så høy på pæra. 

AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tja, det er vel ingen god løsning å leve på kreditt heller, så du trenger ikke å være så høy på pæra. 

Høy på pæra fordi man ikke forstår seg på de som ikke har noen reserveløsninger til storshopping på lønningsdagen? Jaja...

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, _popcorn_ skrev:

får vanligvis lønnslipp 7., men fikk den 6. denne måneden. Og der sto det at lønn utbetales 11.
Jobber i helseforetak.

Helseforetak er ikke staten. Jeg jobber i staten og mannen min i et helseforetak, vi har egentlig lønningsdag den 12. begge to, men jeg får alltid den 11. og han den 12.

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man lever jo ikke på kreditt selv om man bruker kredittkortet til å handle med. Jeg bruker alltid kredittkort, men har alltid penger på konto for det jeg handler for. Sparer masse på det pga bonuser og cashback.

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker nesten alltid kredittkort for all kjøp utenom mat og bensin.

Så betaler man ut når kredittfaktura kommer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...