Gå til innhold

Ting som irriterer deg med boligen din og/eller plassen du bor på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har tre ting som irriterer meg og det er:

1. Nabobarna som bråker og hyler i løpet av en dag. Der er to jenter på 3 og 5 år, og her kjører mora frioppdragelse. Slipper de ut i hagen og der herjer og bråker de. Noen ganger sniker de seg inn i min hage for å herje :dry: hyl, grining, roping, bråking er helt vanlig her. Slitsomt 

2. Ar jeg har så utrolig liten benkplass og skapplass på kjøkkenet. Jeg er blitt litt bortskjemt på det, siden jeg hadde god benkplass der jeg bodde før. Må sette noe inn i boden (mest utstyr mm) og det er slitsomt. 

Dårlig bussforbindelser i helgene.

Hva synes du er irriterende?

Anonymkode: 584a9...fa6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal ALDRI (!) kjøpe bolig like ved en lekeplass igjen. ALDRI ALDRI ALDRI!!

I alle skoleferier og helger er det et spetakkel uten like fra kl 0700 til kl 2300. Jeg bor i et lavinntektsområde også, så det overhodet ikke noe orden på de ungene og foreldrene gir fint faen så lenge de kan være drita/fyllesyke i fred.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

signerer det med benkeplass! 

Ingen sted å parkere barnevogn...

Endret av Puny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammelt bad, kunne tenkt meg å sette opp kjøkkenet på nytt. Også størrelse på leiligheten. Men jeg betaler villig prisen for å bo billig:)

Anonymkode: 26c22...2d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At huseierne går på hælene, og at både voksne og barn hopper og løper inne. Det er ganske lytt der jeg bor, da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboene! Heldigvis bare et nabopar, de andre er greie 😊  Kunne fint byttet de plagsomme ut med bråk fra lekeplassen fra tidlig morgen til sen kveld.... 

Anonymkode: cddd9...351

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trafikkstøy og mangel på trær. 

Anonymkode: dfa84...ab6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i en bolig som trenge oppussing, men jeg har ikke råd. Lekeplass på ene siden, det var flott da barna var små, nå er det ikke like gøy lenger. Så er det skog på terrasse siden, og det er blader og pollen på terrassen hele tiden.

Anonymkode: c1286...b0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

. At det ikke er noen naboer her, og ingen lekeplass eller treffsted. Har stor hage og stort hus, men ville gjerne byttet det ut mot den lille leiligheten og det trivelige nabolaget jeg hadde før. Men var jo litt irritert på dem også, så kanskje jeg aldri blir fornøyd.... 😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Kjøkkenet er bare et hjørne av stuen, så alt for lite benkplass og ingen vinduer. 

2. Barnehage i bakgården med bråket det medfører på dagtid. Ganske kjipt hvis jeg er syk og derfor hjemme på dagen. 

3. Litt små soverom 

Men det viktigste for meg da jeg kjøpe var beliggenheten og den er perfekt. Så da kan jeg leve med ulempene. 

Anonymkode: 237ce...e62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har noen dører og vinduer som lekker litegrann og trær som skygger for utsikten, ellers helt pørfekt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg bare leier stedet. Skulle gjerne eid huset! Vi får leie en kjempefin enebolig nesten i sentrum av en middels stor by, kjempebillig. Med kjempestor hage, epletrær og masse annet.

Vi har fått tilbud om å kjøpe det, men det blir for dyrt. Hvis jeg sammenligner med lignende i nærheten så blir det nok takstert i 5-6 mill.

Det har vi ikke råd til :( det er i tillegg oljefyrt, så det må byttes ut. Og begge badene trenger oppussing. Men man kan jo drømme.

Anonymkode: e3c60...017

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aragorn II Elessar

Badet er litt for lite. Det kunne godt vært litt større.

Det er litt langt til den nærmeste butikken og posten

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alle påsketuristene og baugthrusterne deres. Jævlig irriterende lyd når man prøver å ta seg en lur...

(bor i båt)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst den nærmeste naboer. Deretter at det er et godt stykke å gå til bussen og at den bare går hvert 20. minutt. Så kommer behovet for oppussing og oppgradering. Drømmer om et bad med varmekabler og uten badekar samt mer garderobeplass. Skyvedørsgarderobe på begge soverommene.

Anonymkode: 036df...71b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekeplass for asylbarn like ved. Når det blir litt varmere nå så er de ute 24/7 og utestemmene får kjørt seg. 

Skråtak, som ikke gir plass til noen høyskap.

Minimalt med bodplass. 

Tilkomsten er en grushaug som ikke har plass til to biler.

Anonymkode: cae0f...79d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huset og hagen til naboen ser helt jævlig ut. Broren til naboen bor i samme nabolaget like jævlig der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...