Gjest gjest1 Skrevet 19. desember 2004 #5 Skrevet 19. desember 2004 Jo jeg blir så glad men så oppgitt over meg selv for det får meg til å føle meg som den ganga jeg gikk på barneskolen og så titanic og vår alles kjære lille leonardo :-? Men iallfall går ting veldig bra. I sakte tempo men det er bra. Og blir det ikke noe så gjør det ingen ting, for han er så utrolig uansett åååå AAA sukk
Gjest GreenSky Skrevet 20. desember 2004 #7 Skrevet 20. desember 2004 Misunner deg jeg... :-( Forelskelser er bare plagsomt.
nat26 Skrevet 20. desember 2004 #8 Skrevet 20. desember 2004 Så bra at du er forelsket igjen da:)Lykke til
Sheba Skrevet 21. desember 2004 #10 Skrevet 21. desember 2004 Jo jeg blir så glad men så oppgitt over meg selv for det får meg til å føle meg som den ganga jeg gikk på barneskolen og så titanic og vår alles kjære lille leonardo :-? Å fy steike. Nå følte jeg meg gammal nå! Gikk du på barneskolen da Titanic med nyyydelige Leonardo gikk på kino??? Hjelpe og trøste, gamlehjemmet er neste stopp for meg!
Gjest gjest1 Skrevet 21. desember 2004 #11 Skrevet 21. desember 2004 hehe ja 7 klasse tror jeg eller 5 (jeg gikk aldri i 6, reform 97 tralalla tenk at jeg husker dette) Det der er lenge siden forresten :o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå