Gå til innhold

Når han vil bryte all kontakt  

33 stemmer

1. 1. Har du opplevd at han ville bryte all kontakt, fordi alle følelsene hans var helt borte?

• Ja
      21
    • Nei
      12
  2. 2. Var det vanskelig å bearbeide situasjonen?

• Ja
      23
    • Nei
      10

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kutter å svare videre i tråden. Blir beskyldt for å være en annen enn hvem jeg er. Jeg synes faktisk at Melines situasjon ble tragisk. Jeg leste om den, og forsto det slik at han aldri forsøkte å prate med henne en eneste gang. De hadde nettopp hatt sex tross alt. Så forstår godt at  hun ble sårbar selv om hun møtte "veggen"  etter en stund etter brutt kontakt, med å ta litt av fordi han ikke ville prate i det hele tatt. 

Jeg forlater tråden. Vennligst send meg melding på privaten om dere vil ha eriklært at jeg ikke er Meline. Jeg er ikke Meline. Jeg kan bevise det. Jeg har facebook. Og om dere vet hvem hun er , så er det ikke meg. Det virker som om dere kjenner henne. 

Anonymkode: 04514...125

• Liker 1
Skrevet

Det du bør gjøre TS er å slutteå spekulere i hva han tenker, gjør eller hvilke hensikter han har.

Samtidig bør du begynne å spekulere ni hva det er med deg som gjør at du blir i et forhold der såpass mye skurrer, og som ikke gjør deg lykkelig.

Tenk tilbake på dine tidligere forhold, hvordan hadde du det? Ble du behandlet bra? Hvordan er dine andre relasjoner; venner og familie feks. Hvordan reagerer du dersom du føler deg urettferdig behandlet? Tar du opp problemer på en ok måte? Overreagerer du? Lager du drama? Disse tingene er lettere å reflektere over i lys av forhold som du er helt ferdig med følelsesmessig. Det kan gi deg mange svar på hvorfor denne "avslutningen" ( som du tross alt har fått, han mistet følelsene) er så viktig for deg

Dette tror jeg er det eneste som kan hjelpe deg på lang sikt, og gjøre deg sterkere ideg selv selv til å takle eventuelle fremtidige skuffelser.

Ingen som har en sunn og frisk psyke lar seg behandle dårlig over tid, eller ødelegger livet sitt med slik grubling som du holder på med nå.

Hvis du virkelig ønsker svar må du lete i deg selv, ikke fordi det er noe gale/feil med deg som gjør deg uelskbar. Men fordi de følelsene du opplever nå kommer til å ødelegge HELE LIVET ditt dersom du ikke finner ut hvorfor det plager deg slik.

Du lar andre definere din verdi som menneske, og så lenge du fortsetter med det vil du være prisgitt andre mennesker for å være lykkelig.

ALDRI glem at det er KUN du som med sikkerhet kan endre på din situasjon. Og det er tross alt en god ting. Du har makt til å lage din egen avslutning. Akkurat som du vil ha den.

Dette er ikke noen lett oppgave,bog de fleste som sitter så fast som du gjør vil trenge hjelp for å nøste opp i hva som holder deg igjen.

Siden du sier du ikke er Meline, så vil jeg bare si at dette rådet gjelder henne også.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...