AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #1 Skrevet 11. april 2017 Jeg har litt kontakt med en gutt, vi er begge snart 30, han har en travel jobb og jeg er arbeidssøker. Vi har flørta litt og kontakten er fin når vi først ses ansikt til ansikt. Vi har ikke vært på date, men bor i samme område så er på hils og har hatt litt kontakt grunnet diverse. Vi har kontaktinfo til hverandre og vi er begge single. Han er litt av og på med å ta kontakt, og det er kanskje litt min feil men jeg ville ikke ha ff avtale med han. Det kunne blitt det, jeg hadde lyst, men trakk meg. Det hender jeg sender meldinger men jeg får ikke alltid svar. Når vi nå ses så har han fikla med det lange skjegget sitt og lent seg imot meg. Smilt og vært hyggelig, så jeg føler meg svært komfortabel rundt han. Men det vi har prata om har ikke vært av private ting og derfor er jeg litt redd for å mistolke hans vennlighet med noe det ikke er. Derfor lurer jeg på hvordan jeg kan finne ut om han er interessert uten å spørre han? Hva er sikre tegn? Anonymkode: ccdb8...5e2
Molly85 Skrevet 11. april 2017 #2 Skrevet 11. april 2017 Om en mann er interessert svarer han på meldinger.
Gjest Overrasket Skrevet 11. april 2017 #3 Skrevet 11. april 2017 Hvorfor skulle du ønske å ikke spørre ham? Det gir ingen mening.
htd Skrevet 11. april 2017 #4 Skrevet 11. april 2017 (endret) Samme spørsmål har jeg.. han svarer alltid på meldinger. Ofte i løpet av 2 minutter max. Men han tar aldri kontakt først.. syns det er rart, men han er en litt reservert type. Men allikevel..? Endret 11. april 2017 av htd
sol87 Skrevet 11. april 2017 #5 Skrevet 11. april 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har litt kontakt med en gutt, vi er begge snart 30, han har en travel jobb og jeg er arbeidssøker. Vi har flørta litt og kontakten er fin når vi først ses ansikt til ansikt. Vi har ikke vært på date, men bor i samme område så er på hils og har hatt litt kontakt grunnet diverse. Vi har kontaktinfo til hverandre og vi er begge single. Han er litt av og på med å ta kontakt, og det er kanskje litt min feil men jeg ville ikke ha ff avtale med han. Det kunne blitt det, jeg hadde lyst, men trakk meg. Det hender jeg sender meldinger men jeg får ikke alltid svar. Når vi nå ses så har han fikla med det lange skjegget sitt og lent seg imot meg. Smilt og vært hyggelig, så jeg føler meg svært komfortabel rundt han. Men det vi har prata om har ikke vært av private ting og derfor er jeg litt redd for å mistolke hans vennlighet med noe det ikke er. Derfor lurer jeg på hvordan jeg kan finne ut om han er interessert uten å spørre han? Hva er sikre tegn? Anonymkode: ccdb8...5e2 Han har spurt deg om du vil være ff med ham? Da er det nok det han vil, og ikke noe annet. Vil du være ff med ham, eller vil du være kjæreste? Det må du finne ut, før du eventuelt gjør noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå