Gjest Teletubbien Skrevet 19. desember 2004 #1 Skrevet 19. desember 2004 Er det ikke grusomt? :-( Dette var forsiden på VG fredag!!! Inni stod det om noen saker av mishandling det siste året (ikke alle sakene som var omtalt var barn som døde). Bl.a. stod det om en 4 åring som ble kastet fra verandaen og 13,5 m rett ned av sin egen mor :o En 8mnd gammel baby som ble slått i hjel av sin far (var det ikke han som ikke fikk ungen til å tie stille under fotballkampen tro?!?) Jeg bare skjønner ikke hvordan det er mulig :cry: Hvordan klarer noen å gjøre de små barna "våre" vondt? I mange tilfeller så er mor med på mishandlingen eller velger og tie, selv om hun vet den pågår Stakkars små.....
Thomasine Skrevet 19. desember 2004 #2 Skrevet 19. desember 2004 Ja, hørte det på radioen.... :cry: Blir så og av bare å høre om det.... Forferdelig.....
Gjest Anonymous Skrevet 19. desember 2004 #3 Skrevet 19. desember 2004 Blir bare lei meg. Det er lite å vite hva man skal gjøre med slikt, uten å oppfordre folk til å tørre og melde fra til barnevernet? Uff, jeg får vondt i magen. Vet at mange barn gruer seg til jul også. Mer alkoholinntak -> mer vold.
ella.P Skrevet 26. desember 2004 #4 Skrevet 26. desember 2004 Det er helt forferdelig. Grusomt!! - finner ikke ord som kan beskrive det. Det er enkelte mennesker som absolutt ikke skulle hatt barn, bare så synd at det ikke kan kontrolleres. Tenk på så mange barnløse som ikke kan få barn, som virkelig ønsker seg det - og ville gitt det god omsorg og et godt hjem. Verden er ikke bestandig rettferdig nei.
Gjest Mayamor Skrevet 26. desember 2004 #5 Skrevet 26. desember 2004 Blir så lei meg og sinna når jeg hører slikt. Mayamor
Gjest Anonymous Skrevet 29. desember 2004 #6 Skrevet 29. desember 2004 Jeg forstår bare ikke hvordan mennesker får seg til å gjøre barn vondt...!!!! :evil:
Smila Skrevet 29. desember 2004 #7 Skrevet 29. desember 2004 Det er grusomt. At det i det hele tatt er misshandling av barn i Norge er grusomt. Hvis 9 barn dør av det, og det er vel ikke mange prosentene som dør av det. Da er det bra mange som blir misshandlet. Ubehagelig å tenke på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå