AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #1 Skrevet 11. april 2017 Hei. Jeg skal ned 63 kg! Har fått Xenical-tabletter av legen min etter eget ønske. Gikk ned 3 kg første uka, men dette mistenker jeg er mest vann, da jeg har lagt om kostholdet mitt ganske mye. Noen erfaringer med disse tablettene? Hvis jeg spise en salat med grønnsaker, ost, skinke og litt dressing til lunsj, burde jeg ta en tablett da? Eller inneholder det ganske lite fett fra før? Anonymkode: a22b5...18e
Pringle Skrevet 11. april 2017 #2 Skrevet 11. april 2017 (endret) Hvis du kaller å bæsje på seg god effekt, så er det mange som har hatt god effekt. Hvis du mener vekttap, så kan Xenical bidra med opptil fem kilo sammenlignet med personer som ikke tar Xenical. For å gå ned i vekt, må du redusere kaloriinntaket. Fett, protein og karbohydrat (og alkohol) er næringsstoffer som har kalorier. Det er en god idé å sette seg inn i hva menneskekroppen trenger av næring, og hva og hvor mye av forskjellig næring det er i forskjellige matvarer. Når du går på Xenical, må du redusere fettinntaket for å ikke bæsje på deg. Det blir en slags fett-antabus. Men man trenger fett i kosten. Så da må du ta tilskudd av fett for å erstatte det du ikke spiser, eller bæsjer ut. Dette høres totalt bakvendt ut. Ikke bare upraktisk, dyrt og risikabelt, men det er potensielt ødeleggende for ens forhold til mat. Endret 11. april 2017 av Pringle
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #3 Skrevet 12. april 2017 Hei, Har prøvd det. Ble livredd mat med fett. Spiste fet laks, herregud så dårlig jeg ble Måtte holde meg i nærheten av do hele tiden. Var konstant dårlig i magen:( Livredd for å drite meg ut ble jeg tilslutt. Holdt meg bare hjemme. Funket bedre med metformin for meg. Men det som fjernet 25 kg var å kvitte meg med sukker og spise riktig og trene. Anonymkode: 1e07e...b32
Gjest Coolaid Skrevet 14. april 2017 #4 Skrevet 14. april 2017 Hvorfor teller du ikke bare kalorier? Du kan spise akkurat hva du vil, ta gode kostholdsavgjørelse og ha matglede. Da kommer du garantert til å gå ned i vekt. Etterhvert som du blir "flink" med å spise riktig antall kalorier slutter du å telle hele tiden.
debattanten Skrevet 14. april 2017 #5 Skrevet 14. april 2017 Piller er en lat løsning. Vektnedgang er som alt annet man vil oppnå her livet, noe man må jobbe for. Til TS, det krever innsats fra deg og det vet du sikkert veldig godt. Du må nesten finne motivasjonen og psyken til å gjennomføre det. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå