Gå til innhold

Er ikke dette litt sykt? Eksen til venn lager rykter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ble kjent med en fyr via treningssenter, et år senere blir jeg singel og han tar opp konkten. Jeg ser ikke på han som mer enn venn, men var muligens litt åpen for å oppleve litt osv. Så når han inviterte meg med ut en dag så takket jeg ja, men måtte avlyse når dagen kom pga jobb.

Så noen kvelder senere snapper han endel og humøret hans virker litt nede, han unnskylder seg men så kommer det. Han hadde hørt at jeg dumpa eksen for grått hår! Og at jeg var en person som brukte folk og at jeg dermed ikke var forlova lenge føe jeg stakk, som jeg tydeligvis ofte gjør. Og at jeg generelt er veldig overfladisk av meg.

Begynte faktisk å le og lurte på om han var seriøs, for dette var ikke tilfelle i det hele tatt! Joda, han var ikke fra byen men så fort han la til meg igjen fikk han meldinger om dette. Så husker jeg at jeg pratet med min eks om dette eventuelle daten. Vi er gode venner og snakker om alt. Han sa han visste hvem fyren var pga han kjente eksen hans. 

Eksen hans er rundt 20 år eldre enn han, han selv er i midten av 20 årene. Så skrev jeg meldinger med min eks hva hun hadde gått å sagt. 

Skrev filbake til fyren at dette må jo komme fra eksen din, ja det gjorde det. Så får jeg vite at hun har skrevet mld med min eks og spurt om det var slutt fordi jeg la meg etter hennes eks vistnok. Det hørtes jo veldig rart ut, når han tok kontakt og han ville invitere meg ut.. 

Men altså her! En fyr jeg ser på som venn, snakket med en uke nå som jeg kjente via et treningssenter før. Også så mye drama!

Jeg er ikke teit som bare driter i hele fyren? Har gjort det veldig klart for han at dette kun er vennskap nå. 

Og hva får folk til å snakke sånn når de ikke vet noen ting? 

Anonymkode: 3489d...c53

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...