Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg har fått en betent hårpose (tror det er hårpose det heter) i bikinilinjen...

Veldig irriterende, for etter barbering blir det en vond liten kul akkurat der trusekanten går.

Er det noe jeg kan gjøre med det? Den er feks vond når jeg går. Må jeg holde opp å barbere meg en stund?

Hjelp....? :o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det tenkes at det er et inngrodd hår der? Da blir huden skikkelig irritert ihvertfall!

Du kan bare forsette å barbere deg, så lenge ikke alle hårsekkene er betente..

Jeg ville prøvd å klemme på den, og rense med pyrisept etterpå.

Skrevet

Om du barberer deg jevnlig, kan det være lurt å bruke en mild peeling sak for å unngå dette. Det blir ofte dannet en tynn hud-hinne som håret ikke kommer gjennom og det blir betent.

Skrevet

hvis du pirker litt forsiktig i den betente hårposen kommer det antageligvis et langt hår ut.

Det finner ofte jeg når jeg har betente nupper :)

Pirk, og napp ut håret også går nuppen vekk.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ta solhatt på så ofte du husker det. helt genialt! funker fort og bra. (billig også!)

Skrevet

Hadde en sånn for en stund siden. Min ble så stor som en drue og helt blå i fargen. Måttte til lege for å kutte hull på den, og fikk antibiotika.

Skrevet

Ååååå, det frister ikke å pirke....! Den er nemlig "litt" øm...Er usikker på om det er hår der, egentlig. Virker mer som det blir hissig pga barberingen. Skal gi den noen dager, så skal jeg se om den går ned litt.

Solhatt, altså? Skal prøve! :)

Skrevet
Hadde en sånn for en stund siden. Min ble så stor som en drue og helt blå i fargen. Måttte til lege for å kutte hull på den, og fikk antibiotika.

Herreguuud!!! :o Scary... Håper jeg slipper det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...