Gjest Gjesta Skrevet 19. desember 2004 #1 Del Skrevet 19. desember 2004 Jeg har aldri vært noe håndarbeidsmenneske, men kunne tenke meg å lære å strikke såpass at jeg kan strikke skjerf og sokker. Jeg strikket bittelitt som tenåring, men gav fort opp, og måtte ha hjelp til alt utenom det elementære. Finnes det noen gode nettsteder? Eller noen andre tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. desember 2004 #2 Del Skrevet 19. desember 2004 Tror dinhobby.no hadde en strikkeskole for en stunde siden som var ganske god. Pinnsvindesign og Drops har vel også hatt noe sånt. Ellers finnes det masse gode bøker på strikking, med bildekurs og enkle oppskrifter. Lykke til med strikkingen!!! Når man først får det inn i fingrene er det så hyggelig å holde på med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. desember 2004 #3 Del Skrevet 19. desember 2004 http://www.pinnsvindesign.no/strikkeskole.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. desember 2004 #4 Del Skrevet 19. desember 2004 http://www.pinnsvindesign.no/strikkeskole.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. desember 2004 #5 Del Skrevet 19. desember 2004 Wow! Tusen takk! Selv om det sikkert blir med tanken, jeg har nemlig uhelbredelig lopper i blodet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 19. desember 2004 #6 Del Skrevet 19. desember 2004 og om ikke det hjelper så får en kjøpt sånne pakker med garn og oppskrift beregnet på 7 åringer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. desember 2004 #7 Del Skrevet 19. desember 2004 og om ikke det hjelper så får en kjøpt sånne pakker med garn og oppskrift beregnet på 7 åringer.. Jeg vil strikke skjerf i sånn kjempetykt garn! Hvis ingen har tatt hintet og jeg får det til jul, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå