fremtid Skrevet 11. april 2017 #1 Skrevet 11. april 2017 jeg starter i ny jobb ganske samtidig som jeg starter på hormonene og er spent på hvordan kroppen min vil reagere. Hvordan reagerte dere på hormonene?
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #2 Skrevet 11. april 2017 IVF-hormoner? Hvilke skal du gå på? Jeg fikk hodepine og kviser av nesesprayen under nedregulering ifbm IVF, lang protokoll. Det kom etter en uke, og hodepinen ble ille først de siste dagene før jeg begynte på sprøyter. Etter 2-3 dager på sprøyter var både hodepine og kviser borte. Ellers har jeg blitt veldig trøtt av progesterontilskuddet jeg har tatt etter innsett. Og jeg har hatt litt humørsvingninger under hele behandlingen, ble lettere irritert og begynte lettere å gråte. Men det kan like gjerne komme av det psykiske stresset. Men det er jo veldig individuelt dette. Man kan bli skremt av å lese bivirkningslista, men jeg fikk veldig lite av det som var listet opp der. Lykke til, både i ny jobb og med hormoner Anonymkode: f888c...e53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå