Gjest Anonymous Skrevet 19. desember 2004 #1 Del Skrevet 19. desember 2004 Jeg r ikke gravid og har heller ikke prøvd...ennå... Vi gifter oss i juni så tenkte jeg skulle slutte på pillen et par måneder før det for å komme i gang. Det er derfor jeg er her inne og smugleser. Jeg blir så glad og rørt over alle dere som sliter med å bli gravide, men som likevel er så utrolig støttende for de som endelig klarer det. Dette varmer mitt hjerte! God jul og håper alt ordner seg for dere alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 20. desember 2004 #2 Del Skrevet 20. desember 2004 Skriver under på denne! Det er en skikkelig fin gjeng som er her inne. Lykke til alle sammen, både gamle, nye og kommende prøvere! God jul!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 21. desember 2004 #3 Del Skrevet 21. desember 2004 Skriver under jeg også!! Er så 'ns enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GadgetGirl Skrevet 21. desember 2004 #4 Del Skrevet 21. desember 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 23. desember 2004 #5 Del Skrevet 23. desember 2004 Vi er en fin gjeng her ja! God stemning, og det er kjekt! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå