Gå til innhold

Hvorfor mer opptatt av pupper

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det så mange kvinner som er mer opptatt av å ha store pupper enn en stor, spretten rumpe? Personlig synes jeg små, faste bryster er det fineste, og ville ikke hatt store pupper for noe som helst i verden. Rumpen er mye mer viktig; det avgjør hvor fint klær sitter på en, i tillegg til å si mye om hvor fysisk god form personen er. Kan virkelig ikke forstå hvorfor så mange kvinner er misfornøyd med at puppene er små og spretne. Små pupper får jo en til å se slankere ut, i tillegg til at de (som oftest) ikke henger. I fysisk aktivitet vil heller ikke små pupper være like mye i veien som store pupper. 

Tenk dere disse to damene:
- Dame med store pupper og liten, flat rumpe. Ser uproporsjonalt ut, i tillegg til at hun ser ut til å være i fysisk dårlig form.
- Dame med små, faste pupper og stor, spretten rumpe. Ser mer proporsjonalt ut, i tillegg til at hun ser ut til å være i fysisk god form.

Selvsagt er det smak og behag, men hvorfor er trenden annerledes i Norge enn i land som Brasil? Hva mener dere?

Anonymkode: e3fd5...343

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror du det bare er å skaffe en "stor spretten rumpe"??

Anonymkode: 3f16c...09c

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Fordi rompa sitter på baksiden av kroppen. Ute av øye ute av sinn. 

Anonymkode: d6979...b2f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken type kvinnekropp som er på mote forandrer seg så fort. Det er vanskelig å følge med på hvordan man skal se ut og hv man skal fokusere på. 

Anonymkode: 6600c...d16

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I Brasil, så er damene gjerne født med sånn rompe. Og de er da opptatt av store pupper og.

Jeg har selv fra naturen, fått en stor sprett rumpe, har aldri måtte trene for å få den. Og andre igjen, trener som helter, for å få litt rumpe, men det går ikke. Jeg skulle gjerne hatt litt mindre rumpe jeg da, finner aldri bukser som sitter pent.

Anonymkode: b3c06...3ae

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva skal vi med genetisk store pupper og liten rumpe gjøre da? Ta brystreduksjon og rumpeforstørrelse? Skam deg for at du rakker ned på oss og sier at vi har uproporsjonelle kropper. Heldigvis er jeg sammen med en som elsker de store puppene mine og den lille rumpa mi. Ikke rart kvinner og unge jenter får komplekser når sånne som deg kommer på KG og spyr ut sånt dritt. 

Anonymkode: d820c...36b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lettere å trene seg til sprettrumpe enn å skaffe seg silikonpupper.

Anonymkode: f886b...6c2

AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke dere damer være fornøyd med det dere har? Jeg er glad i både store og små rumper og pupper.

Mann 31

Anonymkode: 4d83f...8a4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lettere å trene seg til sprettrumpe enn å skaffe seg silikonpupper.

Anonymkode: f886b...6c2

Det er faktisk IKKE sant. For å få ei stor og spretten rumpe så må det beinhard og hyppig trening til, pluss man må passe på å spise MYE protein og ha en strikt kostholdsplan. Ikke alle som har tid eller ork til det. 

AnonymBruker
Skrevet

I Brasil og andre latinamerikanske land så har store deler av befolkningen delvis afrikansk avstamning (veldig mange er etniske blandinger), derfor har de også større rumper/litt andre proporsjoner naturlig enn skandinaver. Det betyr også at rumper er en større greie der nede. Norske kvinner er ofte mer rette i fasongen, selv om de er trente. Eksempel er Tone Damli på bildet under, som er en trent og fit dame. Hun har en flott kropp, men den er typisk rett i fasongen - du får ikke brazilian bubble butt med den typen rett kropp/smale hofter.

Noen norske damer har så klart curvy hofter og slankere midje, men rumpene blir sjelden like stålharde og perky som brasilianske rumper med mindre man driver virkelig dedikert fitness. Det er som sagt mye genetikk det går på. Det er for øvrig ekstremt mye plastisk kirurgi i Brasil, laaangt mer enn i Norge.

tone_damli_aabe_118552116x9.jpg?w=625

Brasiliansk rumpe:

piii.jpg

Anonymkode: 6e823...19f

• Liker 2
Gjest antbug
Skrevet

Kanskje fordi de har fått mye oppmerksomhet fra gutter på grunn av nettopp puppene, eller hørt tusenvis av kommentarer om pupper i ulike størrelser og fasonger og derfor vet at det er mange som interesser seg for denslags? Det er like mange puppemenn som det er rumpemenn, tror jeg. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva skal vi med genetisk store pupper og liten rumpe gjøre da? Ta brystreduksjon og rumpeforstørrelse? Skam deg for at du rakker ned på oss og sier at vi har uproporsjonelle kropper. Heldigvis er jeg sammen med en som elsker de store puppene mine og den lille rumpa mi. Ikke rart kvinner og unge jenter får komplekser når sånne som deg kommer på KG og spyr ut sånt dritt. 

Ts her. Var ikke ment å rakke ned på noen! Mener bare det ofte kan se litt uproporsjonalt ut med enkelte kvinner som er utrent, men har lagt inne silikon eller har store pupper fra før av. Man kan trene rumpen litt, da ser det veldig bra ut, for man blir mer proporsjonal. 

Gjest Athleisure
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror du det bare er å skaffe en "stor spretten rumpe"??

Anonymkode: 3f16c...09c

Det er da ikke så vanskelig? Krever bare litt fysisk aktivitet og riktig kosthold

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er fra naturen sin side "velsignet " med både store pupper og sprett rumpe. Det må ikke være enten eller ts. Du vet også at det er noe som heter preferanser? Han jeg dater nå er livredd for at jeg skal trene bort puppene mine 😜. Jeg har personlig aldri hatt noe problemer med at puppene er i veien ved trening, finnes mange gode sports bher. Jeg har heller aldri misunt de som har små faste bryster, jeg er nemlig fornøyd med kroppen min 😊

Anonymkode: 853b5...ec4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er fra naturen sin side "velsignet " med både store pupper og sprett rumpe. Det må ikke være enten eller ts. Du vet også at det er noe som heter preferanser? Han jeg dater nå er livredd for at jeg skal trene bort puppene mine 😜. Jeg har personlig aldri hatt noe problemer med at puppene er i veien ved trening, finnes mange gode sports bher. Jeg har heller aldri misunt de som har små faste bryster, jeg er nemlig fornøyd med kroppen min 😊

Anonymkode: 853b5...ec4

Ja, så klart går det på preferanser. Han jeg dater nå er livredd for at jeg skal trene bort rumpen min :laugh: Men det er bra du er fornøyd med deg selv. Har aldri sagt det er noe gale i å ha store pupper. Vet bare at mange med små pupper gjerne skulle hatt store, men det er så mange fordeler med å ha små at jeg synes folk skal være fornøyd med det de har. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...