AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #1 Skrevet 11. april 2017 Jeg traff en fyr gjennom tinder, vi har hatt noen dater og det har klaffet bra. Så bra at vi sammen slettet tinder. Dog har vi aldri snakket om fremtiden. Dette har pågått knapt en måned. Han er tilflytter til denne lille hjembyen min pga jobb og jeg har nylig flyttet hjem pga jobb selv. So far so good. Han har nylig blitt forfremmet på jobben, supert! Men her om dagen fortalte han hva som var det beste med forfremmelsen, nemlig at om et års tid i denne stillingen så kan han få jobb hvor som helst i landet veldig lett. Og jeg vet at det er langt fra første plassen han håpet være, i denne lille byen. Jeg er plutselig redd for at han om et år skal ville flytte. Og si at vårt forhold varer, skal han bare flytte fra meg? Hva om jeg bare er et tidsfordriv? Det er ikke et must for meg å bli boenes i denne byen, men jeg er nødt til å ha noen år lengre i jobben min, for at det skal bli enkelt for meg å fo jobb andre plasser. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 71c03...87d
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #2 Skrevet 11. april 2017 her må det dumpes Anonymkode: d5bbc...7ef 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #3 Skrevet 11. april 2017 Hvorfor ta sorger på forskudd om du ikke engang vet om det blir et forhold? Det er jo lenge til. Om dere har det fint nå, så nyt det. Anonymkode: 4df6d...13b 2
-lykke- Skrevet 11. april 2017 #4 Skrevet 11. april 2017 Ville ikke stresset med dette. Ikke ta det opp i hvert fall. Nyt det dere har nå, og se hvor det går. Blir dere et par og har lyst til å holde sammen finner man alltids en løsning på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå