AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #1 Skrevet 10. april 2017 Jeg har hatt slike øyeblikk før. Det gikk over, trodde jeg. Men nå er jeg så tiltrukket av han igjen. Jeg skjønner det ikke. Er det virkelig mulig å bli tiltrukket av en persons karakter? Anonymkode: ff5e9...205
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #3 Skrevet 12. april 2017 Be han inn på kaffe, legg deg i stolen, spre beina og la han slikke glufsa di. Anonymkode: cdee4...006 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #4 Skrevet 12. april 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Be han inn på kaffe, legg deg i stolen, spre beina og la han slikke glufsa di. Anonymkode: cdee4...006 Det..... er ikke aktuellt. Er det ingen som klarer å svare på spørsmål i HI lengre istedenfor å avspore med sexprat? Anonymkode: ff5e9...205 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #5 Skrevet 12. april 2017 Forstår ikke spørsmålet ditt. Selvsagt er det karakteren/personligheten som avgjør tiltrekning (ihvertfall for folk over 16 år). Anonymkode: da2c1...735 2
cmd Skrevet 12. april 2017 #6 Skrevet 12. april 2017 På 11.4.2017 den 1.27, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt slike øyeblikk før. Det gikk over, trodde jeg. Men nå er jeg så tiltrukket av han igjen. Jeg skjønner det ikke. Er det virkelig mulig å bli tiltrukket av en persons karakter? Det er jo påske. Kanskje han er bare hjemme så begynn med kaffe møte.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #7 Skrevet 12. april 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Be han inn på kaffe, legg deg i stolen, spre beina og la han slikke glufsa di. Anonymkode: cdee4...006 Æsj for et språk...! -m23 Anonymkode: d7d3b...dc2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #8 Skrevet 12. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Forstår ikke spørsmålet ditt. Selvsagt er det karakteren/personligheten som avgjør tiltrekning (ihvertfall for folk over 16 år). Anonymkode: da2c1...735 Det har seg slik at deler av hans karakter eller måte å behandle andre mennesker på ikke er noe særlig så ja spørsmålet er vel kanskje ikke helt riktig. Det riktige spørsmålet er vel om det er mulig å falle for visse særtrekk av en persons karakter? Dvs enkelte handlinger han gjør som menneske som grunnleggende er veldig bra. Den totale pakka er pr i dag ikke særlig lovende ut fra hvordan jeg selv velger å være som person. Dvs åpen, ærlig, gjøre det jeg syns er rett i kommunikasjon mellom mennesker. Dvs at ghosting feks, istedenfor å si det som det er, er noe jeg ikke bedriver. Derfor syns jeg det er litt rart at jeg følte meg tiltrukket av han basert på en eneste handling, en god karakter jeg antar er en naturlig del av han men dessverre er den totale pakken altfor tung i den negative vektskålen. Ellers, å dra inn alder i et forsøk på å virke voksen, teller ikke som noe positivt til ditt svar. Anonymkode: ff5e9...205
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå