Gå til innhold

venninne som blir sur for alt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er på ferie med fire venner, og hun ene begynner å gå meg på nervene! Hun blir utrolig sur ut av ingenting. Vi skal være borte ganske lenge og vi reiser billigst mulig, så vi sover i sovesaler, hosteller og lignende. Helt fra starten har det vært klaging; hun blir kjempesur hvis det ikke er Internett tilgjengelig, om maten ikke er bra, om hun er solbrent, om alt ikke er veldig reint. Hun er så utrolig negativ til alt! Om man prøver å si i fra til henne blir hun hvertfall sur. Hun tar alt i verste mening og man må virkelig passe på hva man sier...

Litt klaging har jeg ikke problemer med, men når det er hele tiden blir jeg sykt lei. Det er ikke en luksusferie vi har bestilt. 

Jeg spilte spill med noen vi møttes på reisen, og hun mente jeg var kjedelig fordi jeg ikke ville danse. Jeg synes spill er gøy! Hun er så vanskelig å ha med å gjøre når hun ikke får viljen sin. 

Hvordan holde ut? Vi skal reise i 3 uker til

Anonymkode: 776e4...1bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Bare ignorer det når hun er sur. Fortsett med det dere driver med og fortsett å prate sammen i en glad å hyggelig tone. Ikke gi surheten noe oppmerksomhet. Bare lat som hun ikke er sur og fortsett som normalt.

Anonymkode: 8d18f...1e5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dere skal reise sammen i flere uker, så jeg ville satt henne på plass. Man kan bare ikke oppføre seg slik på tur. Hun ødelegger ferien deres!

Anonymkode: 09b3e...bf1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Si at hun får ta seg sammen eller reise videre alene.

Anonymkode: 28568...c8a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde samlet alle og så tatt en skikkelig samtale om hvordan oppførsel som er forventet. Hun er ikke 5 år og da kan man oppføre seg skikkelig og ikke ødelegge ferien for resten. 

Og aldri reist med henne en gang til. 

Anonymkode: 86d65...6d2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville bedt henne ta seg sammen og slutte med den intense klaginga. Selvkontroll er noe hun trenger å øve på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest making.a.mess
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er på ferie med fire venner, og hun ene begynner å gå meg på nervene! Hun blir utrolig sur ut av ingenting. Vi skal være borte ganske lenge og vi reiser billigst mulig, så vi sover i sovesaler, hosteller og lignende. Helt fra starten har det vært klaging; hun blir kjempesur hvis det ikke er Internett tilgjengelig, om maten ikke er bra, om hun er solbrent, om alt ikke er veldig reint. Hun er så utrolig negativ til alt! Om man prøver å si i fra til henne blir hun hvertfall sur. Hun tar alt i verste mening og man må virkelig passe på hva man sier...

Litt klaging har jeg ikke problemer med, men når det er hele tiden blir jeg sykt lei. Det er ikke en luksusferie vi har bestilt. 

Jeg spilte spill med noen vi møttes på reisen, og hun mente jeg var kjedelig fordi jeg ikke ville danse. Jeg synes spill er gøy! Hun er så vanskelig å ha med å gjøre når hun ikke får viljen sin. 

Hvordan holde ut? Vi skal reise i 3 uker til

Anonymkode: 776e4...1bc

Sett henne på plass. Gå din vei når hun klager og si at du ikke orker å høre på. Det er merkelig med det; noen skal reise på den billigste måten, gjerne gratis for den saks skyld, men klager når det ikke er fem stjerners standard. Noen må gå i seg selv 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...