Gå til innhold

Body Scrub


Anastacia

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har begynt å få litt økt interesse for hudpleie og den forbindelse håper jeg noen kan hjelpe meg.

Jeg har kjøpt meg Body Scrub fra Clarins og når jeg har alltid påført den med en hampvott. Enten i dusjen eller i badstuen. Er dette beste måten å skrubbe seg på eller bør jeg bruke hampvotten for seg?

Synes liksom at kornene i Body Scruben forsvinner inn i hampvotten, men samtidig er det veldig behagelig også :)

Hvordan gjør dere det?

Noen som har gode råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg pleier å påføre bodyscrub med bare hendene og massere i sirkler. Hampvott har jeg ikke prøvd, men funker det bra, er det vel bare å fortsette ? :D

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke det egentlig litt dobbelt opp?! Jeg har inntrykk av at bodyscrub og hampvott gjør samme nytten men hver for seg...?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

Et lite tips:

Jeg har veldig god erfaring med å blande salt og olivenolje til en gröt, og så skrubbe meg skikkelig i dusjen med dette.... :D

Men husk at du bör barbere leggene ETTER at du har skrubbet deg, ellers svir det noe helt for .........

Har prövd haugevis med skrubbekremer, men kommer ikke til å bruke en eneste krone på flere av disse!!!!

Dersom du önsker god duft, kan du tilsette litt parfyme i blandingen...

Evig takknemlig til den som ga meg dette tipset!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...