AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #1 Skrevet 10. april 2017 Jeg skjønner det ikke. Altså jeg kan ikke generalisere ALLE som liker Trump, men i dag har jeg "lurket" litt på YouTubekanaler og nettsider som er pro-Trump, og folk er SLEM! De lager hat videoer av andre YouTubere bare fordi de er trans eller homo, og sier stygge ting om dem som "Æsj tenk at HAN kler seg som dame, men har penis." Rett og slett bare mobbet andre brukere av ingen grunn. Det var ikke det jeg letet etter, jeg ville bare finne Trump supportere som var vanlige mennesker, men jeg fant mobbere. De sier stygge ting om flyktninger og muslimer generelt. Jeg bare forstår ikke hvorfor de er så "sint" og har så mye "hat". Jeg pleier ikke se slike mennesker på nett. Når jeg er på Youtube pleier jeg å se på videoer av snille mennesker som er åpen og tolerante, men Pro-Trump søk ledet meg til hatvideoer. Anonymkode: d1c94...f6f
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #2 Skrevet 10. april 2017 Det var ikke Trump supportere som raserte byer etter valget. Anonymkode: b481e...717 1
Frogke Skrevet 10. april 2017 #3 Skrevet 10. april 2017 Like slem som ANTIFA, men for det meste lager de bare randomme vitser og noen seriøse videoer. Når jeg tenker Trump supportere tenker jeg noe slikt. https://www.youtube.com/watch?v=OtLQHUSqgGo
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #4 Skrevet 10. april 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var ikke Trump supportere som raserte byer etter valget. Anonymkode: b481e...717 Demonstrering er ikke rasering. Dessuten var de sinte fordi Clinton fikk flere millioner flere stemmer enn Trump, men tapte valget likevel. Anonymkode: d1c94...f6f
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #5 Skrevet 10. april 2017 Trumpsupportere er ikke slemme. Slemme folk er trumpsupportere. Anonymkode: 69e42...570 1
Frogke Skrevet 10. april 2017 #6 Skrevet 10. april 2017 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Demonstrering er ikke rasering. Dessuten var de sinte fordi Clinton fikk flere millioner flere stemmer enn Trump, men tapte valget likevel. Anonymkode: d1c94...f6f Protest er noe annet. Det var mange sure folk som var sure når Obama ble president, men det var alt, de drev ikke med rasering og riots. Altså det er stor forskjell på riots altså å drepe og drive herverk som kriminelle gjør og det å gå i protest. Stor forskjell. Endret 10. april 2017 av Frogke
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #7 Skrevet 10. april 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trumpsupportere er ikke slemme. Slemme folk er trumpsupportere. Anonymkode: 69e42...570 Det kan jeg være enig i. Som sagt, det er ikke rettferdig å si at ALLE er sånn, men det er veldig mange slemme Trump-supportere. Anonymkode: d1c94...f6f
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #8 Skrevet 10. april 2017 22 minutter siden, Frogke skrev: Protest er noe annet. Det var mange sure folk som var sure når Obama ble president, men det var alt, de drev ikke med rasering og riots. Altså det er stor forskjell på riots altså å drepe og drive herverk som kriminelle gjør og det å gå i protest. Stor forskjell. Det var mange som ble banket opp av Trump supportere valgnatten. Anonymkode: d1c94...f6f
Mari Y Skrevet 11. april 2017 #9 Skrevet 11. april 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner det ikke. Altså jeg kan ikke generalisere ALLE som liker Trump, men i dag har jeg "lurket" litt på YouTubekanaler og nettsider som er pro-Trump, og folk er SLEM! De lager hat videoer av andre YouTubere bare fordi de er trans eller homo, og sier stygge ting om dem som "Æsj tenk at HAN kler seg som dame, men har penis." Rett og slett bare mobbet andre brukere av ingen grunn. Det var ikke det jeg letet etter, jeg ville bare finne Trump supportere som var vanlige mennesker, men jeg fant mobbere. De sier stygge ting om flyktninger og muslimer generelt. Jeg bare forstår ikke hvorfor de er så "sint" og har så mye "hat". Jeg pleier ikke se slike mennesker på nett. Når jeg er på Youtube pleier jeg å se på videoer av snille mennesker som er åpen og tolerante, men Pro-Trump søk ledet meg til hatvideoer. Anonymkode: d1c94...f6f Fordi noen vil ha noen å rakke ned på. Det føles vel godt for noen der ute. Men glem ikke at en del amerikanere ikke er så inngrodde som disse tullingene. På YouTube florerer det også innmari mye skittkasting, så overrasker meg egentlig lite.
Mari Y Skrevet 11. april 2017 #10 Skrevet 11. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det var mange som ble banket opp av Trump supportere valgnatten. Anonymkode: d1c94...f6f Akkurat som om det bare anti- trumpere som stod for vold. Det har gått begge veier.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #11 Skrevet 11. april 2017 1 time siden, Mari Y skrev: Fordi noen vil ha noen å rakke ned på. Det føles vel godt for noen der ute. Men glem ikke at en del amerikanere ikke er så inngrodde som disse tullingene. På YouTube florerer det også innmari mye skittkasting, så overrasker meg egentlig lite. Hun ene var tysker som bodde i Sveits og snakket perfekt engelsk. Hun kalte Meryl Streep for shit bag. O_o Anonymkode: d1c94...f6f
Mari Y Skrevet 11. april 2017 #12 Skrevet 11. april 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun ene var tysker som bodde i Sveits og snakket perfekt engelsk. Hun kalte Meryl Streep for shit bag. O_o Anonymkode: d1c94...f6f Akkurat. Idioter finnes i alle folkeslag.
fuglekvitter__ Skrevet 11. april 2017 #13 Skrevet 11. april 2017 (endret) Ganske mange av dem er bønder/rednecks. De vet ikke bedre. Det forklarer sikkert en del... De bor på bygdene i USA. I de byene der KKK var, og der de fortsatt vil ha dem der og sånne ting... Her, her og her er et tydelig bilde av Trump-tilhengere. Endret 11. april 2017 av fuglekvitter__
herzeleid Skrevet 11. april 2017 #14 Skrevet 11. april 2017 Er de så slemme? Har inntrykk av at en del prøver å pushe noen grenser fordi ytringsfriheten, eller ytringsmuligheten, på en del områder har fått trangere kår den siste tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå